2.11.2013

Dan 60 - Dojemanje žensk, privlačnost

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil označevati suhe ženske, katere dojemam kot privlačne skozi občutek energetske privlačnosti, ki ga doživim ob pogledu nanje, definirati kot 'večvredne' od žensk, ki jih dojemam kot vizualno neprivlačne, glede energetski odziv, ki ga ustvarim v sebi ob pogledu nanje. Obvezujem se, da bom vsak vzorec/dojemanje žensk kot večvredne/manjvredne glede na energetsko polarnost, ki jo ustvarim in občutim v sebi ob pogledu nanje odstranil s samo-odpuščanjem, saj razumem, da s tem ženske sodim skozi ustvarjene definicije privlačnosti in energetskega občutka želje po takšni ženski (po seksu z njo), kjer v sebi nosim prepričanje/idejo, da je seks s takšno žensko boljši.

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil verjeti/misliti in se prepričevati, da je seks s suho/privlačno žensko boljši od seksa s žensko, ki jo dojemam/definiram kot neprivlačno. Zavedam se in razumem, da sem to prepričanje ustvaril skozi občutek želje po energetski izkušnji, katero si predstavljam/definiram kot nekaj večvrednega, ker verjamem, da bi ob tem doživel večje energetsko občutje zadovoljstva. Zavedam se in spoznal sem, da s tem dovoljujem temu vzorcu in energetskemu naboju kot želji po tej izkušnji, da me vodi in usmerja, s čimer zlorabljam sebe in druge, s tem ko v umu ustvarjam trenje in energijo za obstoj tega polarnega vzorca, namesto da bi spoznal in razumel, da se s tem podrejam energetskim občutkom, željam in se s tem zatiram ter si onemogočam učinkovito usmerjanje samega sebe v dihu.

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil želeti in hoteti se dokazati samemu sebi kot dovolj dober, sposoben in se počutiti večvrednega od ostalih s tem, ko bi bil in seksal z žensko, ki jo definiram kot privlačno in hkrati si odpustim, da sem sprejel in si dovoli želeti/hoteti se s takšno žensko hvaliti pred drugimi, da bi se lahko počutil večvrednega in dovolj dobrega/enakovrednega ostalim. Zavedam se, da s tem dovoljujem temu polarnemu vzorcu, da me nadzoruje in usmerja, s čimer si onemogočam učinkovito usmerjanje samega sebe v dihu. Prav tako se zavedam in razumem, da z željo po takšni izkušnji skušam kompenzirati za občutek manjvrednosti, ki si ga ustvarjam in doživljam ob primerjanju samega sebe z drugimi moškimi in pari, ki jih dojemam in sodim kot večvredne in boljše od mene zaradi njihovega videza, ujemanja in s tem, ko sebe skušam primerjati z idejo/definicijo idealnega moškega, ženske in para.

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil idealno žensko definirati/označevati kot suho žensko z oblinami, videz katere sem prevzel po slikah iz televizije, filmov, interneta ter idealih/prepričanjih in mišljenju drugih, ki so govorili o tem, kakšna je idealne in privlačna ženska.

Spoznal sem in razumem, da s sodelovanjem v tem vzorcu, kjer ženske definiram in ločim na privlačne/neprivlačne, izvajam in se podrejam polarnemu energetskemu programu uma, kjer si posledično želim in hrepenim po seksu s privlačnimi ženskami in se počutim manjvrednega/nezadovoljnega ob ženski, ki je ne definiram kot privlačno. Zavedam se, da se s tem razdvajam in posledično zlorabljam sebe in druge skozi ustvarjanje neenakovrednosti ter si onemogočam, da bi se učinkovito usmerjal v dihu tako, kot je najboljše za vse.

Obvezujem se, da si ne bom več ustvarjal in pripisoval ženskam polarne definicije v stilu 'privlačna'/'neprivlačna' in da ne bom več dovoljeval temu vzorcu in energetskim nabojem tega vzorca, da me usmerjajo. Namesto tega bom stal enakovredno s tem vzorcem in ga ustavil in odpravil s samoodpuščanjem ter se usmerjal v dihu.

Podrobneje:

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil, da me privlačijo ženske z namazanimi/poudarjenimi očmi in trepalnicami, ker takšne oči definiram kot lepše od nepoudarjenih/nenamazanih oči.

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil definirati in označevati videz ženskega mednožja, kjer se med hojo/stanjem stegni in mednožje ne dotikajo in je med njimi prostor, definirati kot privlačnega in si želeti videti/pogledati takšno obliko, zato da bi si ustvaril in oživel občutek poželenja in vzburjenja, ki ga definiram in dojemam kot pozitiven in prijeten občutek. Spoznal sem in razumem, da s tem ustvarjam in sodelujem v energetski polarnosti uma, kje temu vzorcu dovoljujem, da me usmerja in si s tem onemogočam učinkovito usmerjanje samega sebe v dihu in s tem zlorabljam sebe in druge s tem, da takšne ženske definiram/dojemam kot privlačnejše/boljše/lepše od drugih, s čimer ločujem in razdvajam. Obvezujem se, da bom stal enakovredno s to definicijo/željo po pogledu in po vzburjenju in vzorec odpravil in odstranil in mu ne več dopuščal, da me vodi in usmerja.

Odpustim si, da sem dovolil in sprejel, da energetska občutka vzburjenja in poželenja definiram kot pozitivna in se jima podrejam skozi željo po doživetju le teh. Spoznal sem in razumem, da se jima s tem podrejam in si onemogočam učinkovito usmerjanje samega sebe. Zato se obvezujem, da bom stal enakovredno z občutkoma vzburjenja in poželenja in ju odpravil ter odstranil s samo-odpuščanjem in jima ne več dopuščal, da me vodita in usmerjata. Namesto tega se bom usmerjal sam v dihu.

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil želeti/hoteti se dokazovati pred drugimi s svojo partnerko, tako da bi mi drugi zavidali in imeli o meni dobro mnenje, da bi se s tem počutil večvrednega in enakovrednega ostalim in s tem kompenziral za občutek manjvrednosti, ki si ga ustvarjam in doživljam ob primerjanju samega sebe z drugimi moškimi. Zavedam se in razumem, da skozi ta vzorec zlorabljam samega sebe in svojo partnerko in se vzorcu podrejam in mu dopuščam, da me usmerja. Zato se obvezujem, da bom stal enakovredno s tem vzorcem in ga ustavil in odpravil s samo-odpuščanjem in se usmerjal v dihu.

Obvezujem se, da se ne bom več primerjal z drugimi moškimi/pari in da se ne bom definiral, označeval in doživljal kot večvrednega ali manjvrednega do drugih moških in parov tako, da se ne bom več primerjal z njimi in z idejo idealnega moškega, ženske in para.

Obvezujem se, da komentarje in pripombe ter prepričanja drugih o tem, kakšen je idealni moški, ženska ali par ne bom več dajal veljave in se s tem primerjal ter skušal take ideale dosegati, ker sem spoznal in razumem, da s tem le zlorabljam samega sebe in druge skozi sodelovanje v energetskih polarnostih uma, s čimer si onemogočam učinkovito usmerjanje samega sebe v dihu tako, kot je najboljše za vse, ker s tem razdvajam sebe in druge in nisem do vseh enakovreden.

Ni komentarjev:

Objavite komentar