9.29.2014

Dan 181 - Sramežljivost ob seksualnih besedah

Danes bom pisal na občutek sramu ob tem, ko se pogovarjam o seksu.

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil, da me je sram pogovarjati se o seksu in izgovarjati besede seks, erotika, pornografija, porniči, orgazem, penis, tič, kurac, lulek, vagina, klitoris, sramne ustnice, lulika, spolnost, spolno občevanje, prsi, joške, dojke, zize, prsne bradavice/bradavičke/"nipli".

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil zgornje besed označevati/soditi kot neprimerne, nespodobne, vulgarne, smešne, sramotne in se posledično vedno počutiti sramotno ob njihovem izgovarjanju. Ko opazim in se zavem, da kakršnokoli besedo, povezano s seksom in spolnimi organi definiram neprimerno, nespodobno, vulgarno, smešno, sramotno - se ustavim in diham. Spoznal sem in zavedam se, da so vse besede same po sebi zgolj besede in zato niso sramotne. Prav tako se zavedam, da mi ni potrebno na njih reagirati s sramom ali katerimkoli drugim čustvom, ker je to popolnoma nepotrebno in moteče, čeprav drugi nanje reagirajo z občutkom sramu, užaljenosti ali kako drugače. Zato se obvezujem, da besed povezanih s seksom in spolnimi organi ne bom več označeval/sodil/dojemal kot neprimerne, nespodobne, vulgarne, smešne, sramotne in da se ob njihovem izgovarjanju/uporabi ne bom več počutil osramočeno ali nanje kako drugače čustveno reagiral.

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil, da me je strah, da bi me drugi označili za norega, vulgarnega, sramotnega, kadar uporabljam besede povezane s seksom. Ko opazim in se zavem, da me je strah, da bi me drugi označili za norega, vulgarnega, sramotnega, kadar uporabljam besede povezane s seksom - se ustavim in diham. Spoznal sem in zavedam se, da ni nobene potrebe po tem, da bi čustven odziv drugih na mojo uporabo besed, povezanih s seksom, jemal osebno in da mi popolnoma nič ne koristi, če sam reagiram čustveno na reakcije drugih na moje besede, kot tudi ne strah pred tem, da bi drugi čustveno reagirali. Zato se obvezujem, da si ne bom več ustvarjal strahu pred tem, da bi drugi čustveno reagirali name in na moje besede, kadar govorim o seksu.

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil dojemati/soditi se kot manjvrednega/čudnega/osramočenega, kadar v javnosti ljudje obračajo glavo za menoj, kadar govorim o seksu ali uporabljam besede, na katere ljudje ponavadi čustveno reagirajo. Ko opazim in se zavem, da se sodim/počutim kot manjvrednega/čudnega/osramočenega, kadar ljudje obračajo glavo za menoj zaradi mojih besed ali ravnanj - se ustavim in diham. Spoznal sem in zavedam se, da mi popolnoma nič ne koristi, če se začnem sam soditi, jemati poglede drugih osebno in čustveno reagirati na to, da drugi obračajo glave za menoj in name reagirajo. Zato se obvezujem, da se ne bom več sodil/dojemal/počutil kot manjvrednega/čudnega/osramočenega, kadar bodo ljudje obračali glave za menoj in name reagirali zaradi mojega ravnanja ali uporabe seksualnih besed ali kakšnih drugih, na katere ljudje reagirajo.

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil, da me je strah, da bi ljudje obračali glave za menoj in da bi se ob tem začel soditi/dojemati kot manjvrednega/osramočenega. Ko opazim in se zavem, da me je strah tega, da bi ljudje obračali glave za menoj in da bi izpadel in se začel soditi kot manjvreden/osramočen - se ustavim in diham. Zavedam se, da se moram v takšnem trenutku nehati sam soditi in hkrati nehati jemati možne reakcije in poglede drugih osebno. Zato se obvezujem, da si ne bom več ustvarjal strahu pred tem, da bi drugi obračali glave za menoj in name reagirali ob tem, ko bom govoril o seksu ali uporabljal kakšne druge besede/dejanje, na katere bi ljudje lahko reagirali, ker sem spoznal in razumem, da mi ta strah popolnoma nič ne koristi, ker z njim le po nepotrebnem omejujem svoje izražanje.

---

Vabljeni tudi v mednarodno FaceBook skupino, kot tudi lokalno, slovensko FaceBook skupino, kjer boste našli več samopodpornih spletnih dnevnikov.

Naučite se samo-odpuščanja in se osvobodite vseh svojih čustvenih bremen, strahov in umskih samo-omejitev, naučite se učinkovite samo-podpore in samo-direkcije in postanite sam svoj vodja: Desteni'I'Process Lite, na kratko DIP Lite.

Predlog sistemske rešitve za zagotovitev dostojnega življenja vsem: Living Income Guaranteed (LIG)
Opis je na voljo tudi v slovenščini: Predlog za Zagotovljen Življenjski Dohodek (ZŽD / LIG)

9.28.2014

Dan 180 - Strah pred specifičnim poklicem

Danes sem opazil strah pred tem, da bi se popolnoma posvetil določeni službi / poklicu, ker dojemam, da bi se s tem zelo omejil in bi potem moral do smrti opravljati enako delo, ki bi mi slej ali prej postalo dolgočasno ali pa bi mi bilo preveč naporno.

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil, da me je strah, da bi se popolnoma posvetil zgolj enemu poklicu / službi.

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil predanost enemu poklicu povezovati z utesnjenostjo, samo-omejenostjo.

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil, da me je strah, da bi se pri izbiri poklica / službe napačno odločil  in da bi potem do službe neprestano čutil odpor.

Ko opazim in se zavem, da me je strah, da bi se popolnoma posvetil napačni službi / poklicu v smislu, da bi si potem do njega ustvaril odpor in bi mi ga bilo težko opravljati - se ustavim in diham. Zavedam se, da me je s tem strah zgolj lastnega občutka odpora, kot da ne bi imel nobenega vpliva na to, kdaj se mi pojavi, čeprav v resnici vem, da si ga ustvarim sam. Zato se obvezujem, da si ne bom več ustvarjal strahu pred odporom in pred tem, da bi si izbral poklic / službo, do katere bi neprestano čutil odpor, saj vem, da si lahko vsak odpor odpustim in odstranim, pa tudi službo lahko zamenjam, ko najdem kakšno, ki bi mi bolj ustrezala.

Odpusti si, da sem sprejel in si dovolil ustvarjati odpor do računalništva, ker se mi zdi področje preveč obsežno.

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil ustvarjati odpor do ideje, da bi se specializiral za ozko področje računalništva, ker to dojemam kot monotono in težko za razumevanje.

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil vnaprej predstavljati, kakšen naj bi bil nek poklic / služba tako, da si ob tem poudarjam svoje dojete strahove in občutke manjvrednosti ali nezmožnosti opravljanja dela. Ko opazim in s zavem, da si domišljam / predstavljam delo v nekem poklicu / službi in si ob tem poudarjam lastne strahove, občutek manjvrednosti ali nezmožnost opravljanja dela - se ustavim in diham. Zavedam se, da se s tem zgolj sabotiram in da to nima nobenega smisla. Zato se obvezujem, da si ne bom več zamišljal, kakšno naj bi bilo neko delo / služba zato, da bi si ob tem vzbujal občutke strahu, manjvrednosti ali nezmožnosti opravljanja dela. Namesto tega se bom zavedal, da sem zmožen opravljati vsakršno delo, saj sta za priučitev potreben zgolj čas in praksa, pri čemer me lahko zmoti zgolj moje lastno sabotiranje samega sebe z mislimi / strahovi / občutki nezmožnosti, ki pa jih lahko vedno ustavim in odpravim s samo-odpuščanjem in samo-korekcijo.

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil, da me je strah službe zato, ker me je strah, da bi potem izgubil čas zase. Ko opazim in se zavem, da m eje strah službe in tega, da bi izgubil čas zase - se ustavim in diham. Zavedam se, da je nemogoče, da bi izgubil čas zase, ker sem vedno sam s seboj. Zato se obvezujem, da si ne bom več ustvarjal strahu pred službo in pred tem, da s tem ne bi imel časa zase.

9.27.2014

Dan 179 - Specifične podrobnosti (v katerih je hudič)

Danes sem še enkrat preveril, kje odlašam s stvarmi zaradi občutkov odpora. Ugotovil sem, da to še počnem, zato bom v naslednjih dneh spet bolj pozoren na to, da to odpravim. Pri tem si bom pomagal z urnikom, kjer si bom zapisal, katera opravila lahko naredim, potem pa jih bom po vrsti opravljal.

Zjutraj sem s pomočjo sanj prepoznal še nekaj čustvenih hotenj v povezavi z ženskami.

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil želeti/hoteti/hrepeneti si doživeti čustvo/občutek moči, varnosti, pomembnosti, moškosti, zaljubljenosti ob tem, ko bi v rokah/naročju držal žensko, ki je manjša od mene v smislu, da jo dojemam kot krhko, nebogljeno, in jo varoval pred svetom in ji bil vse, kar pričakuje/potrebuje od moškega. Ko opazim in se zavem, da si želim/hočem/hrepenim po čustvu/občutku moči, varnosti, pomembnosti, moškosti, zaljubljenosti ob tem, ko bi v rokah/naročju držal žensko, ki je manjša od mene v smislu, da jo dojemam kot krhko, nebogljeno - se ustavim in diham. Zavedam se, da si s tem dejansko želim čustvenega odnosa z žensko, kjer bi dojemal, da me nekdo potrebuje, da bi se lahko počutil pomembnega in potrebnega. Obvezujem se, da si ne bom več zamišljal tega, kako bi držal v naročju neko žensko zato, da bi si ustvarjal čustvo/občutek moči, varnosti, pomembnosti, moškosti in zaljubljenosti. Namesto tega bom prakticiral spoznanje, da vse to že sem, ker si vse to lahko dam sam, zato ne bom več projiciral želje na drugo žensko, ker se s tem razdvajam/odtujujem od samega sebe.

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil želeti si seksati z žensko, ki je manjša, bolj drobna od mene zaradi predstave/ideje, da bi se ob njej počutil bolj možato in da bi jo lahko bolj zadovoljil kot moški. Ko opazim in se zavem, da se želim seksati z žensko, ki je manjša, bolj drobna od mene in da verjamem, da bi takšno žensko lahko bolj zadovoljil kot moški - se ustavim in diham. Zavedam se, da sem si ta občutek ustvaril kot nasprotje občutka nemožatosti, manjvrednosti, kadar sem ob ženski, ki je ne dojemam kot manjše in drobne. Zato se obvezujem, da si ne bom več domišljal, da sem lahko možat in da lahko zadovoljim le manjšo, suho žensko. Namesto tega se bom zavedal, da nobenega od teh čustev ne potrebujem, ker je veliko bolje, da se vedno osredotočim na zavedno dihanje in fizično doživljanje samega sebe ob moji partnerki, kjer se ne rabim pogojevati z dojemanjem tega, kakšna je njena fizična podoba.

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil želeti/hoteti si objemati žensko zato, da bi se ob tem počutil varno, srečno, zaljubljeno, sprejeto, zaželeno, možato, pomembno. Ko opazim in se zavem, da si želim/hočem objemati žensko zato, da bi se ob tem / njej počutil varno, srečno, zaljubljeno, sprejeto, zaželeno, možato, pomembno - se ustavim in diham. Zavedam se, da se s tako željo ločujem in razdvajam od varnosti, sreče, zaljubljenosti, sprejetosti, zaželenosti, možatosti, pomembnosti, saj verjamem, da potrebujem nekaj izven sebe (žensko), da to lahko imam. Zato se obvezujem, da si ne bom več domišljal, da potrebujem žensko, ki jo bom lahko objemal zato, da bi se počutil varno, srečno, zaljubljeno, sprejeto, zaželeno, možato, pomembno. Namesto tega bom vedno sam svoja varnost, sreča, zaljubljenost, sprejetost, zaželenost, možatost, pomembnost.

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil svoja hotenja po pozitivnih občutkih projicirati na ženske. Ko opazim in se zavem, da verjamem, da potrebujem določeno žensko, ker si želim kakšnega pozitivnega čustva - se ustavim in diham. Zavedam se, da se s tem ločujem od tega čustva, za katerega mislim, da ga bom dobil ob ženski, kar je absurd, ker si vse občutke ustvarjam sam. Zato se obvezujem, da bom ustavil vsakršno željo po pozitivnih čustvih, še posebej do žensk, v razumevanju, da se s tem zgolj po nepotrebnem podrejam čustvom in jih projiciram na ženske, namesto da bi diha in užival sam s seboj v vsakem dihu.

Opazil sem tudi, da dobim občutke odpora, ko pomislim na jutro in to, da imam načrt opravil, ki jih lahko opravim.

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil čutiti odpor ob misli na to, da se bom zjutraj zbudil in imel seznam opravil, ki jih lahko opravim. Ko opazi in se zavem, da ustim odpor ob misli na to, da se bom zjutraj zbudil in imel seznam opravil, ki jih lahko naredim - se ustavim in diham. Zavedam se, da se s tem sabotiram po nepotrebnem, ker lahko enostavno diham in uživam pri tem, ko zjutraj že vem, kaj bom počel in ko ta opravila izvajam. Zato se obvezujem, da si ne bom več ustvarjal občutka odpora ob misli na to, da se bom zjutraj zbudil in imel seznam opravil, ki jih lahko opravim. Namesto tega bom dvakrat globoko vdihnil v zadovoljstvu in razumevanju, da lahko naredim kaj koristnega.

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil ustvarjati občutek teže s tem, da pomislim na vsa opravila, ki jih še moram opraviti, namesto da bi se osredotočil zgolj na prvega in/ali vsakega naslednjega posebej. Ko opazim in se zavem, da si ustvarjam občutek teže ob tem, ko pomislim na vsa opravila, ki jih še lahko opravim - se ustavim in diham. Obvezujem se, da se ne bom več sabotiral na tak način. Namesto tega se bom osredotočil zgolj na prvo opravilo in vsako naslednje posebej.

9.26.2014

Dan 178 - Kako sem ustavil vojno



Ljudje smo v vojni na različnih koncih sveta že od kar vemo sami zase. Čemu? Je vojna nekaj, kar vsem koristi? Vojna sploh komu koristi? Vsekakor ne tistim, ki se v njej bojujejo. Verjetno pa do neke mere kakšnim svečenikom, bankirjem ali kabalistom, ki so jo začeli in plačali.




Razjasnimo:
Kabal: skrivna politična klika ali frakcija. (Pomen je preveden iz angleščine. Zanimivo, da v SSKJ te besede še ni.)
Klika: navadno manjša skupina ljudi v kaki skupnosti, ki se hoče okoristiti, uveljaviti na škodo drugih. (SSKJ)
Frakcija1. organizirana skupina v stranki, ki ima o posameznih vprašanjih drugačno mnenje kot večina: pripadati kaki frakciji; ekstremistična frakcija; boj proti frakcijam v stranki; razcepljenost stranke na frakcije 2. tesneje povezana skupina poslancev v parlamentu, ki so ali niso člani iste stranke ...

Ljudje smo po navadi preveč ekstrovertirani in kazalec moleči vstran od sebe (torej premalo samo-iskreni in samo-reflektivni), zato tudi vzroke za vojne iščemo izven sebe, nekje tam zunaj. Toda dejstvo je, da smo edini vzrok za vojne prav vedno mi, ljudje sami, ker jih ne preprečimo in ker v njih sodelujemo. Kako se torej vojna začne v nas, ljudeh? Je vojna zgolj fizična, ali tudi besedna in miselna? Vse se začne z mislijo, zato se tudi vsaka vojna začne z mislijo. Verjetno bo marsikdo presenečen, toda v vojnah sodelujemo vsak dan skoraj vsi.

Spoznal sem, da v sebi, v svojih misli, pogosto izvajam vojno, kadarkoli krivim nekoga drugega (na primer za moje stanje in doživljanje samega sebe), ali pa kadar tekmujem po principu, kjer lahko izgubim ali zmagam. V takšnih primerih vedno pride do vojne in sovraštva.

Lahko vojna obstaja, brez da bi tekmovali in krivili druge?

Ko krivimo druge in/ali tekmujemo, vedno ustvarimo razdor / separacijo med "nami" in "tistimi drugimi", kjer verjamemo, da so "tisti drugi" problem, z nami je pa vse v redu, čeprav smo med "nami" in "tistimi drugimi" ustvarili problem. Če verjamemo, da rešitev problema leži zgolj v "tistih drugih", kjer se morajo ti nam podrediti, se spremeniti ali umreti, potem nikakor ne vidimo svoje lastne so-odgovornosti, da sami stojimo kot primer praktične rešitve, ki je najboljša za vse. Zanimivo dejstvo: ta  rešitev je vedno nenasilna. Zanimivo dejstvo: Ljudje v trenutnem kapitalizmu tekmujemo vsak dan. Torej smo neprestano v vojni.

Kaj je rešitev obsojanja in tekmovanja?

Rešitev je ta, da najprej prenehamo obsojati in tekmovati na način, kjer mora nekdo zmagati in nekdo izgubiti (obstaja torej koristna oblika tekmovanja, kjer na koncu vsi zmagamo, ker imamo vsi od tega korist). To storimo s samo-dopuščanjem in samo-korekcijo. Prav tako pa moramo vedno sami prevzeti svoj del odgovornost za to, da stojimo kot praktični zgled rešitve, ki je najboljša za vse. Seveda je to nemogoče, če smo sebični. Zato potrebujemo samo-iskrenost in razumevanje, da je najboljše za vse vedno takšno ravnanje, kjer ne obravnavamo drugih tako, kot ne bi želeli biti obravnavani sami na njihovem mestu.

Kaj je najboljši katalizator / pospeševalec vojne?

Strah. Dokler se podrejamo lastnim strahovom, se ne moremo odločati in ravnati konstruktivno, po zdravem razumu, ker v stanju strahu vidimo le osebne sebične interese. Tudi in še posebej, kadar verjamemo, da mora umreti nekdo drug za to, da lahko mi preživimo, je to ekstremno sebično. Sebičnost ima svoje posledice, tako kot vsako (ne)ravnanje, ki pa so zelo nezaželene, ker s sebičnostjo povzročamo razdor / separacijo med nami in drugimi. V takšnem umskem iluzornem stanju se je zelo enostavno prepričati, da je naše življenje vredno več od življenja kateregakoli drugega živega bitja. Zdrav razum gre s takšno sebično sodbo po zlo (in po zlu), saj lahko ravnamo najboljše za vse le tako, da ne obravnavamo drugih tako, kot ne bi želimo biti obravnavani sami na njihovem mestu.

Kaj je rešitev za strah?

Strah nas je vedno tega, da bomo nekaj izgubili. Toda dejstvo je, da če nekaj lahko izgubimo, potem tega zares nismo nikoli imeli. Zakaj bi se potem bali in si ustvarjali strah pred tem, da bomo nekaj izgubili, če pa se bo to tako ali tako zgodilo slej ali prej? Nam to kaj koristi? Čisto nič, ravno nasprotno, saj kot smo že ugotovili, v takšnem stanju vidimo le osebne sebične interese, s čimer povzročamo zgolj še več škode vsem. Toda takšno spoznanje nam koristi šele takrat, ko ga apliciramo tudi v praksi. Za to pa je potreben proces samo-odkritega pisanja o vseh primerih, kjer nas je nečesa strah (da bomo torej nekaj izgubili), samo-odpuščanja vseh teh strahov in praktične samo-korekcija, kjer si posledično ne ustvarjamo več strahu, ampak se samo-direktivno usmerimo po zdravem razumu tako, kot je najboljše za vse.
Zanimivo dejstvo: Refleksni strah pred poškodbo ali smrtjo je seveda koristen. Zato je potrebno razumeti, da zgoraj govorim o umskem strahu, ki je namišljen.

Vojno lahko resnično ustavimo in preprečimo zgolj tako, da ustavimo vojno v nas samih, ki jo izvajamo vsak dan. Če tega ne počnemo ali pa ne želimo početi skozi proces samo-odkritega spoznavanja svojih vzorcev razmišljanja in ustvarjanja čustvenih reakcij, njihovega samo-odpuščanja in praktične samo-korekcije, potem smo zgolj še eden od človeških kabalistov, ki se podrejajo svojim iluzornim strahovom pred izgubo svojih sebičnih želja in hotenj po udobju in moči na račun in v škodo soljudi, ki jih vidimo kot sebi manjvredne. To je iluzija, katere mati je naša zlobna umska domišljija. Je ne priporočam. Posledice sebičnega obnašanja so karmično zelo neprijetne, kot lahko v samo-iskrenosti ugotovi vsak sam na lastnih primerih. Ali pa še bo.

---

Naučite se samo-odpuščanja in se osvobodite vseh svojih čustvenih bremen, strahov in umskih samo-omejitev, naučite se učinkovite samo-podpore in samo-direkcije in postanite sam svoj vodja: Desteni'I'Process Lite, na kratko DIP Lite. (BREZPLAČNO!)

Pridružite se skupini ljudi, ki s svojim praktičnim zgledom in timskim delom vpeljujemo praktične rešitve za zagotovitev dostojnega in zabavnega življenja vsem: Destonians
(To smo tisti, ki smo že opravili tečaj DIP Lite na zgornji povezavi na bolj poglobljenem nivoju, zato z veseljem pomagamo pri razumevanju orodij za samopomoč.)

Vabljeni tudi v našo mednarodno FaceBook skupino, kot tudi lokalno, slovensko FaceBook skupino

Predlog sistemske rešitve za zagotovitev dostojnega življenja vsem: Living Income Guaranteed (LIG)
Opis je na voljo tudi v slovenščini: Predlog za Zagotovljen Življenjski Dohodek (ZŽD / LIG)

9.24.2014

Dan 176 - Pričakovane spremembe v svetu in politiki

Danes sem posnel tale video, kjer govorim o mojih spoznanjih na temo pričakovanja sprememb v svetu in politiki.

To je samo-podporni posnetek, kjer vadim samo-direktivno govorništvo v sklopu mojega procesa samo-iskrenega odpravljanja sebičnih umskih vzorcev in čustvenih reakcij.

9.22.2014

Dan 175 - Kako ravnam z brezdomci in z denarjem?

Danes bom pisal na temo denarja in brezdomcev. O mojih občutkih in mislih, kadar na ulici srečam brezdomca. Še vedno doživljam v sebi razcepljenost glede tega, kako naj se obnašam ob takšnih situacijah. Dejstvo je, da so ti ljudje v nesprejemljivem in obupnem položaju, ker naša celotna družba še vedno ignorira specifične probleme revnih, saj v nasprotnem primeru ne bi nihče stal na ulici in prosil za denar. Dejstvo pa je tudi, da problemov brezdomcev in revežev v naši družbi ne bomo rešili tako, da jim bomo zgolj dajali odvečen drobiž, ker v sistemu živimo tako, da vedno ustvarjamo nove reveže in brezdomce, ker še vedno nismo zagotovili sistemske rešitve, kot jo recimo predstavlja Predlog za Zagotovljen življenjski dohodek (ZŽD), kjer to ne bi bilo mogoče. Zato je seveda nujno, da pomagam vpeljati sistem, kjer bo dostojno življenje vsem zagotovljeno. Toda to se ne bo zgodilo čez noč, brezdomcev pa je čedalje več vsak dan. Praktična rešitev bo torej ta, da si čustvene reakcije, ki se mi pojavljajo takrat, ko srečam brezdomce/reveže, odpustim in odpravim. Hkrati pa, da jih vedno obravnavam tako, kot bi želel biti obravnavan sam na njihovem mestu. Torej kadar bom imel pri sebi drobiž, ki ga v samo-iskrenosti ne potrebujem nujno, dal brezdomcem/revežem.

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil, da sem sodil/dojemal reveže/brezdomce kot uboge in manjvredne.

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil videti sebe kot večvrednega od brezdomcev/revežev.

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil primerjati sebe z brezdomci in drugimi ljudmi na podlagi tega, koliko denarja ima kdo in/ali kako je kdo oblečen, namesto da bi vedno vse sprejemal kot sebi enakovredne.

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil, da me je bilo strah sprejeti reveža/brezdomca kot sebi enakovredno živo bitje, ker me je bilo strah se soočiti z lastnim strahom pred tem, da bi tudi sam postal brezdomec/revež.

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil, da me je bilo strah pogledati reveža/brezdomca v oči in se z njim pogovarjati zato, ker sem se sodil kot hudobnega, ker jim nisem bil pripravljen vedno pomagati in jih jemati kot sebi enakovredne, tako kot bi si sam želel, da me bi obravnavali drugi, če bi bil brezdomec/revež.

Odpustim si, da si nisem dovolil in sprejel prevzeti svoj del odgovornost do vseh brezdomcev, revežev in drugih zlorabljenih tako, da se vedno odločno zavzemam za sistemsko rešitev, kjer bo dostojno življenje vsem zagotovljeno, kot jo predstavlja recimo Predlog za Zagotovljen Življenjski Dohodek.

Odpustim si, da sem si dovolil kakorkoli soditi in presojati brezdomce/reveže, brez da bi se dejansko pozanimal pri njih osebno, zakaj so brezdomci/reveži in jih najprej zares razumel in ugotovil, kaj so njihove težave in jim nato nudil podporo po mojih zmožnostih, dokler ne zagotovimo sistemske rešitve, kjer brezdomstvo ne bo več mogoče. Kadar opazim in se zavem, da sodim/presojam reveže/brezdomce v naprej, brez da bi se dejansko pozanimal pri njih osebno, kakšno življenje so živeli in kako so prišlo v tak položaj - se ustavim in diham. Zavedam se, da je vsakršna moja sodba moj egoizem in moja sebičnost, s čimer poskušam opravičevati svoj dojeto superiornost in kriviti reveže/brezdomce za njihov položaj, zato da se mi ne bi bilo potrebno soočiti z očitnim problemom zlorabe življenja, ki ga tudi sam dopuščam. Zato se obvezujem, da ne bom več sodil/presojal revežev/brezdomcev, ampak bom v vsakem dihu stal za rešitvami, ki brezdomstva in revežev ne bodo dopuščale, kot je Predlog za Zagotovljen Življenjski Dohodek, ki jih bom tudi sam pomagal praktično vpeljati.

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil, da me je strah dajati denar drugim, brez da bi zato kaj dobil v zameno, ker se potem počutim opeharjenega in me je zato sram. Ko opazim in se zavem, da se počutim opeharjenega in da me je sram, kadar dam denar brezdomcu/revežu/nekomu - se ustavim in diham. Spoznal sem in zavedam se, da je to refleks strahu, ki sem si ga ustvaril pred tem, da bi me nekdo prevaral in da bi zato ostal brez denarja. Zato se obvezujem, da si ne bom več dopuščal strahu in sramu ob tem, ko bom revežem/brezdomcem/nekomu dal denar in ko ne bom dobil nič v zameno, ker se bom zavedal, da s tem dajem drugim tako, kot bi želel prejeti sam, kadar bi ostal brez denarja in dostojnega življenja in bi moral prositi druge za pomoč.

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil, da me je strah, da bi ostal brez denarja. Prav tako si odpustim, da si nisen sprejel in si dovolil spoznati, da me je strah, da bi ostal brez denarja predvsem takrat, kadar ga dajem za nekaj/nekomu in ob tem čutim negativno čustvo v smislu, da denarja nočem dati in da se mi to ne zdi smiselno, čeprav vem, da se za tem zgolj skriva moj pohlep v smislu, da bi denar rad dajal zgolj za stvari/namene, ob katerih občutim pozitivna čustva, kot so vznemirjenje, poželenje, veselje, pričakovanje in podobno. Spoznal sem in zavedam se, kako močno povezujem denar z lastnimi čustvi in da sem na ta način zlorabljal denar zgolj za namene, ob katerih sem doživljal pozitivna čustva, ne glede na vse negativne posledice, ki jih je takšno moje obnašanje imelo na druge ljudi, na naravo in svet. Zato se obvezujem, da bom vedno zelo pozoren na to, kdaj si ob uporabi denarja ustvarjam pozitivna ali negativna čustva in da ne bom več dopuščal, da me ta čustva usmerjajo. Namesto tega se bom usmerjal po zdravem razumu tako, da bom svoj denar vedno uporabljal smotrno tako, da ne bom zadoščal svojim čustvenim poželenjem, ampak samo fizičnim potrebam in za namene/projekte, v katerih sodelujem in s katerimi bomo skupaj spremenili sistem v takšnega, kje bo dostojno življenje vsem zagotovljeno.

9.20.2014

Dan 174 - Kako preprečiti propad socialne države


Danes sem posnel avdio blog, v katerem razpravljam na temo propadanje socialne države po principu problem-rešitev. Na tak način vadim samo-direkcijo, govorništvo in usmerjenost k rešitvam. S tem predvsem podpiram samega sebe, seveda pa lahko najde v tem podporo in navdih kdorkoli.

Omenjene povezave:
Destonians
DIP Lite

9.18.2014

Dan 172 - Misli ob pogledu na mimoidoče ženske

Danes bom pisal na temo misli energij, ki jih opažam pri sebi, kadar sem zunaj in hodim med ljudmi ter jih opazujem, še posebej v povezavi z ženskami, ker sem kot moški ponotranjil veliko umskih vzorcev do nasprotnega spola, povezanih s seksom. To pogosto opazim takrat, ko mi pogled uhaja za ženskami in ko si želim, da bi za njimi gledal.

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil želeti si s pogledom najti/opaziti/videti žensko s postavo, ki jo definiram kot privlačno, zato da bi imel priložnost občutiti poželenje ter vzburjenost in v končni fazi čim boljši orgazem, če bi mi kdaj uspelo s takšno žensko tudi seksati. Ko opazim in se zavem, da si želim s pogledom najti žensko s privlačno postavo - se ustavim in diham. Zavedam se, da se s tem podrejam želji po energetski vzburjenosti in orgazmu, s čimer napajam vse svoje umske konstrukte in zato s tem ne stojim za odločitvijo, da se ne bom več podrejal želji po energetski vzburjenosti in želji po orgazmu. Obvezujem se, da ne bom ve s pogledom iskal žensk s privlačno postavi in/ali za njimi pogledoval. Namesto tega bom dihal v zavedanju, da stojim za odločitvijo, da se ne bom več podrejal seksualnim energijam in želji po vzburjenost/orgazmu, ker s tem zatiram samega sebe kot živo bitje.

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil želeti, da bi mi ženske s postavo, ki jo dojemam kot privlačno, vračale pogled, se mi nasmihale in/ali pokazale zanimanje zame, se želele z mano pogovarjati in se družiti z mano ter v končni fazi seksati z mano, zato da bi se počutil vzburjeno, vznemirjeno in večvredno. Ko opazim in se zavem, da si želim, da bi mi ženske, ki jih dojemam kot privlačne, vračale pogled, se mi nasmihale in/ali pokazale zanimanje zame in se želele z mano pogovarjati in v končni fazi z mano seksati - se ustavim in diham. Spoznal sem in zavedam se, da se s tem podrejam seksualnim energijam, s katerimi se slepim in zlorabljam samega sebe kot živo bitje, ker dajem energetskim občutkom večjo pomembnost od mene samega. Zato se obvezujem, da bom vsako željo po tem, da bi se mi ženske, ki jih dojemam kot privlačne, nasmihale in/ali kazale zanimanje zame, se želele z mano pogovarjati in se družiti z mano ter v končni fazi seksati z mano, takoj ustavil z zavednim dihanjem in zavedanjem, da se zlorabljam in ponižujem na nivo sužnja lastnih energetskih poželenj, kadar to dopuščam.

Opustim si, da si nisem dovolil in sprejel ustaviti in odstraniti vseh želja po energetski seksualni vzburjenosti, privlačnosti, vznemirjenosti in orgazmu, zato ker me je strah, da mi bo potem seks postal nezanimiv, brez pomena, nepotreben in nezabaven. Ko opazim in se zavem, da oklevam pri tem, da bi popolnoma ustavil vsako željo po energetski seksualni vzburjenosti, privlačnosti, vznemirjenosti in orgazmu, ker me je strah, da bi potem seks bil nezanimiv, dolgočasen, nepotreben, nezabaven - se ustavim in diham. Spoznal sem, da na tak način iščem izgovor za to, da bi se še naprej lahko podrejal seksualnim pozitivnim čustvom, namesto da bi prevzel odgovornost za to, da se naučim uživati v fizičnem izražanju brez kakršnegakoli podrejanja energetskim čustvom poželenja, vzburjenja, privlačnosti, vznemirjenja in energetskega orgazma. Obvezujem se, da si ne bom več ustvarjal strahu pred tem, da bi seks postal dolgočasen brez seksualnih energij in se usmeril v zavednem dihanju v to, da se naučim uživati v fizičnem seksualnem izražanju, brez kakršnegakoli podrejanja seksualnim energijam.

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil verjeti, da je seks, pri katerem se podrejam seksualnim energijam in željam po energetskem orgazmu, boljši od fizičnega seksa, kjer se izražam fizično, brez kakršnegakoli podrejanja seksualnim energijam, brez da bi si sploh dal priložnost ugotoviti, kakšen dejansko je seks, pri katerem se ne podrejam seksualnim energijam in poželenjem po energetskem orgazmu. Ko pazim in se zavem, da avtomatsko verjamem, da je energetski seks boljši od ne-energetskega - se ustavim in diham. Spoznal sem in zavedam se, da se s tem zgolj izgovarjam, zato da bi se še naprej lahko podrejal seksualnim energijam, ker nočem prevzeti odgovornosti za to, da bi se samo-direktivno naučil seksualno fizično izražati, brez kakršnegakoli podrejanja seksualnim energijam. Zato se obvezujem, da ne bom več energetskega seksa avtomatsko označeval za boljšega od fizičnega in iskal za to izgovore ter se izmikal samo-odgovornosti. Namesto tega bom zavedno dihal in se usmeril tako, da si ne bom ustvarjal seksualnih poželenj, ampak se bom pri seksu osredotočal na fizičen dotik in izraz, brez uporabe domišljije.

9.17.2014

Dan 171 - Realnost vs iluzija - kdo bo koga?

Ljudje se večinoma slabo zavedamo, kako zelo pogosto si dovolimo, da si v svojem umu ustvarjamo iluzorne umske konstrukte, ki temeljijo predvsem na naših čustvih. To pomeni, da stvari, dogodkov in odnosov z drugimi ljudmi ne vzamemo / dojemamo preprosto takšne, kakršni so, ampak si ob njih v našem umu ustvarjamo še dodatne miselne in čustvene iluzije. To lahko najbolj očitno opazimo v odnosih med moškimi in ženskami. Dva naključna človeka, moški in ženska, se po naključju srečata in se malo razgovorita. Pri tem sproščeno uživata. Med tem na primer moškemu, ki se tega večinoma niti ne zaveda dobro, iz podzavesti že udarjajo seksualna poželenja, zato postane pozoren na to, če obstaja mogoče kakšna možnost za seks. Ženska se med pogovorom večkrat nasmehne, ker uživa v pogovoru, moški pa si začne to iluzorno interpretirati tako, da verjame, da je ženski všeč in da ga zapeljuje. Potem se razideta in moški si pod vplivom čustev poželenja in občutka večvrednost, ker se mu je ženska nasmihala, začne ustvarjati razne domišljijske iluzije o tem, kako je ženski všeč in kako jo bo osvajal in mogoče z njo celo seksal. Ker na srečo ima njeno številko, jo čez nekaj dni pokliče in gresta na pijačo. Seveda moški, ves pod vtisom svojih prej ustvarjenih iluzornih predstav in čustev, do ženske pristopi bolj samozavestno in jo prične osvajati in bolj ali manj posredno nagovarjati na seks. Ženska pa o tem do zdaj recimo sploh ni razmišljala, zato ga užaljeno zavrne, saj noče imeti opravka s seksualnim obsedencem. Moški posledično brez, da bi se tega dobro zavedal, od občutka superiornost in poželenja preide v nasprotno polariteto občutkov, kjer se počuti manjvredno, razočarano in jezno, ker ni dobil tega, kar si je iluzorno predstavljal in želel. Seveda je lahko vloga spolov tudi obrnjena. Dejstvo je, da si znamo podoben primer vsi predstavljati, če ga že nismo ravno doživeli.

Na podoben način si ljudje ustvarjamo iluzorne predstave v umu do večine stvari, pri čemer si pozitivna in negativna čustva večinoma ustvarjamo avtomatsko, brez da bi se tega sploh dobro zavedali. Pa nam to resnično koristi? Nam takšna čustvena nihanja in napačne predstave o realnosti kdaj pridejo prav? Po do sedanjem analiziranju svojega življenja lahko mirno rečem, da mi kaj takega nikoli ni prišlo prav, ker sem se s takšnim iluzornim zapletanjem v lasten um in lastna čustva vedno zgolj in samo oddaljil od realnosti in se pred njo slepil, s čimer sem v svoji neposredni okolici zgolj povzročal konflikte in se počutil razočaranega, ko stvari niso šle / izpadle tako, kot sem si to iluzorno zamišljal v svojem umu. Zakaj za vraga sem torej to sploh počel?

Ljudje se tako avtomatično obnašamo zato, ker se večinoma podrejamo svojim čustvom, kamor spadajo tudi poželenja, brez da bi se sploh zavedali, da si jih sami ustvarjamo in kako to počnemo. Tako si recimo ustvarimo občutek vzburjenja, poželenja in večvrednosti, kadar nam nasprotni spol nameni pozornost, za katero menimo, da nam je primanjkuje. Nato si v domišljiji namislimo vse mogoče situacije, v katerih bi se počutili še bolj čustveno pozitivno - in že nas odnaša v domišljijo, ki nima nobene praktične veze z realnostjo. Prav tako se do sedaj skoraj nihče ni zavedal, da sta obe polarnosti čustev, ki jih občutimo in delimo na pozitivna in negativna, vedno neločljivo povezani med seboj. Zato je neizbežno, da bomo kot posledico tega, da smo si v nekem trenutku ustvarili pozitivno čustvo, posledično v prihodnosti občutili tudi nasprotno polariteto tega čustva, ker se na tak način čustvena energija uravnoveša po naravnem zakonu. Tako se, kadar čustvujemo, nehote priklenemo na čustveni vlak smrti, kjer se enkrat počutimo pozitivno, veselo in "živo", spet drugič pa negativno, jezno, depresivno, žalostno, itd. Kadarkoli čustvujemo, smo lahko prepričani, da bo temu tako in da polarnosti energetskih čustev ne bomo mogli ubežati. (Sem preveril na lastni koži.) Vsaj tako dolgo ne, dokler si bomo ustvarjamo kateregakoli od pozitivnih ali negativnih energetskih čustev. Zakaj je temu tako?

Najbolj enostavno bo, da si pogledamo naslednji primer človeka, ki si je ustvaril čustvo sreče ob ustvarjeni iluziji "lepote" in čustvo gnusa ob posledični avtomatski definiciji "grdote". V naravi, v fizični realnosti, so stvari takšne, kot so. Potem pa pride človek, ki je začel definirati pisane sveže rožice kot nekaj "lepega" in "privlačnega", zato si posledično ob tem ustvari pozitiven občutek sreče, kadar ga obdajajo pisane, sveže "lepe" rožice. Ker se ne zaveda, da si je ta občutek ustvaril sam, si napačno predstavlja, da so za ta njegov občutek sreče krive prav te pisane, sveže "lepe" rožice. Nato pa pride dan, ko zaradi prevelikega onesnaževanja vse rožice na njegove vrtu ovenijo in se posušijo. Ko ta človek pogleda takšne posušene, rjave rožice, ugotovi, da se prav nič ne skladajo z njegovo definicijo pisanih, svežih rožic, ki jih je označil za "lepe" in "privlačne", zato se mu zdijo "grde", "odbijajoče". Zato se neizbežno in nehote počuti ravno nasprotno, obda ga gnus. S tem se dela nesrečnega in žalostnega, čeprav v svojem nerazumevanju samega sebe verjame, da ga takšnega delajo prav te, "gnusne" rožice. Tako zelo pade v depresijo, da nerazumnega onesnaževanja sosednje tovarne, ki je rožice zastrupilo, sploh ne opazi, ker je preveč zaposlen s svojo žalostjo, na katero se je nevede in neizbežno sam obsodil v tistem trenutku, ko je pisane, sveže rožice označil za "lepe" in si ob tem ustvaril pozitiven občutek sreče. Da bi problem "rešil", se odseli drugam, stran od tovarne, ker se mu to zdi najbolj enostavno. Ne zaveda pa se, da ni naredil nič, ker je svoj problem dojemanja rožic odnesel s seboj, kjer ga bo doživel še enkrat in vedno znova, problem onesnaževanja tovarne pa je pustil kar tam, ker mu je bolj pomembno "odpravljanje" lastnega problema žalosti in depresije ob gledanju "grdih" rožic, čeprav se sploh ne zaveda, kako si je takšno čustveno stanje ustvaril. Če si ga ne bi, bi lahko pomagal odpraviti problem onesnaževanja tovarne, namesto da beži pred samim seboj.

Bodimo samo-iskreni in se zazrimo vase, ter v svojem življenju poiščimo par primerov, kjer smo občutili kakšnega od pozitivnih ali negativnih čustev. Za vsako čustvo, ki smo si ga kdaj ustvarili, lahko najdemo v svojem življenju primer, ki je podoben zgornjemu, v smislu neizbežnega doživljanja obeh polarnosti čustev, saj lahko hitro ugotovimo, da smo vedno doživljali obe strani čustev - tako pozitivno, kot negativno. Mnogi ljudje bi rekli, da so prav čustva ta, ki nas delajo "žive", med tem ko se sploh ne zavedajo, na kakšen način in zakaj si jih ustvarjajo in kakšne posledice imajo čustva na življenje človeka, ki se jim podreja. Po večletnem samo-iskrenem pregledovanju lastnega življenja lahko mirno rečem, da mi takšen čustveni vlak smrt ni nikoli koristil, saj sem mu bil popolnoma podrejen, pa še ostali so mi lahko posledično 'prali možgane', ker nisem imel kontrole nad samim seboj in nad lastnim ustvarjanjem čustev, saj se niti nisem zavedal, da si čustva prav sam ustvarjam.

Zakaj bi se torej do smrti podrejali čustvenim turbolencam z neprestanim skakanjem iz pozitivnih v negativna čustva in spet nazaj in spet naprej in gor in dol, kjer nas premetava naokrog kot kakšen sod po razburkanem morju lastnih čustev, dokler ne treščimo ob kakšne skale in ostanemo pohabljeni do smrti, ker nad sabo nikoli nismo zares imeli nadzora? Je to sploh mogoče, da se človek ne podreja čustvom? Je mogoče, da človek živi tako, da si čustev sploh ne ustvarja? A ni tak človek potem zombi? Živi mrtvec, vedno istega obraza, istega izraza, brez veselja, brez zagona, brez vizij in radosti? Ne, daleč od tega. Ljudje smo živi mrtveci predvsem sedaj, ko se podrejamo lastnim čustvom, da nas premetavajo sem in tja, ker se ne zavedamo, da si jih sami ustvarjamo in da jih lahko zato sami usmerjamo in ustavimo. Zase še ne morem trditi, da imam vsa čustva pod nadzorom in da si jih nikoli ne ustvarjam. Lahko pa povem, da sem se uspešno znebil že mnogih čustvenih reakcij in iluzornih umskih definicij, s katerimi sem se omejeval in si predvsem grenil življenje. In z gotovostjo lahko trdim, da mi še za nobeno odpravljeno podrejenost čustvom in iluzorno miselno definicijo (čemur lahko na kratko rečemo umojeb oz. mind-fuck) ni žal, ker se sedaj veliko lažje, bolj sproščeno in bolj svobodno izražam. Predvsem pa si veliko manj dopuščam, da bi me kaj vrglo s tira (ki si ga sam postavljam) v morje čustvene nestabilnosti. Tako sem s seboj veliko bolj in vedno bolj zadovoljen, ker uživam v svojem izrazu med tem, ko se posvečam stvarem, ki mi resnično koristijo. Pa ne samo meni, ampak vsemu življenju, ker sem se v življenju posvetil iskanju in implementiranju rešitev, s katerimi bomo lahko vsem zagotovili dostojno življenje. Živimo namreč v svetu, kjer se večina ljudi podreja svojim čustvenim turbolencam, ki so seveda vse po vrsti iluzorne in sebične, zato pa imamo povsod toliko zlorab in trpljenja. To lahko odpravimo predvsem z uporabo orodij zavednega dihanja, samo-iskrenosti in samo-odpuščanja z vsakodnevnim pisanjem in s pomočjo vztrajne samo-korekcije v praksi. Več o teh orodjih se lahko naučite na brezplačnem spletnem tečaju na tej povezavi, ki je zaenkrat na voljo zgolj v angleščini. Priporočam ga vsem, ki se nočejo do smrti podrejati lastnim čustvenim turbolencam in se z njimi omejevati in si greniti življenja. Lahko kaj izgubite, če vsaj poizkusite? Čisto nič, razen kakšne depresije, občutka manjvrednosti, strahu, jeze, obupa ali kaj podobnega. Če vam ta čustva ustrezajo, potem v teh orodjih in tečaju verjetno ne boste videli posebne vrednosti. V slednjem primeru ste vsaj ugotovili ali pa dobili potrditev, da ste neke vrste avto-mazohist. S tem v vsakem primeru tega bloga niste prebrali zamanj. Krasno.

9.15.2014

Dan 170 - Sanjska podpora

Danes sem imel sanje, v katerih se mi je razkril umski vzorec, kjer postanem nervozen in jezen, kadar nekdo želi, da nekaj storim in si potem premisli oz., kadar ne razumem najbolje, kaj nekdo od mene želi.

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil postati nervozen in jezen, kadar nekdo želi, da nekaj zanj storim takrat, ko sem zaposlen z nečim, še posebej, če ga ne razumem najboljše ali pa če si vmes premisli. Ko opazim, da postajam nervozen in jezen, kadar nekdo želi, da nekaj zanj storim med tem, ko sem zaposlen - se ustavim in diham. Zavedam se, da je takšna čustvena reakcija nepotrebna, zato se obvezujem, da ne bom več reagiral z jezo in nervozo, kadar kdo nekaj želi od mene. Namesto tega bom dihal in se dogovoril za ustrezno praktično rešitev.

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil soditi ljudi kot nevljudne in jih kriviti za mojo čustveno reakcijo jeze, kadar me zmotijo, ko sem z nečim zaposlen. Ko opazim in se zavem, da sodim ljudi kot nevljudne in krive za mojo čustveno reakcijo jeze, kadar me zmotijo, ko sem zaposlen - se ustavim in diham. Zavedam se, da je moj čustvena reakcija povsem nepotrebna, zato se obvezujem, da ne bom več sodil ljudi kot nevljudne/nesramne/vsiljive/moteče, kadar bodo želeli govoriti z mano oz. kadar bodo želeli, da nekaj storim zanje, med tem ko bom zaposlen. Namesto tega bom dihal in se dogovoril za praktično rešitev.

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil jeziti se, kadar nekoga ne razumem/ne slišim najbolje in ga kriviti za svojo jezo, ker ga ne razumem/slišim. Ko opazim, da se jezim, ker nekoga ne razumem/ne slišim - se ustavim in diham. Zavedam se, da ni ta, ki ga ne razumem/slišim, kriv za mojo čustveno reakcijo jeze. Zato se obvezujem, da se ne bom več jezil (na sogovorca), kadar ga ne bom dobro razumel/slišal. Namesto tega bom dihal in ga vprašal še enkrat in primerno izboljšal pogoje pogovora.

Drugi del sanj mi je pokazal vzorec, kjer se zaradi svoje neodločnost/pomanjkanja samozaupanja v svoje izkušnje podrejam idejam koga drugega, čeprav vem, da ideja ne bo uspela in imam celo boljši predlog.

Odpustim si, da si nisem dovolil imeti samo-zaupanja v lastne izkušnje, kadar opazim, da ideja/težnja nekoga ni najboljša/najbolj primerna. Ko opazim in se zavem, da omahujem, da nisem odločen in da ne zaupam lastnim izkušnjam - se ustavim in diham. Spoznal sem, da nimam nobenega razloga za to, da ne bi zaupal lastnim izkušnjam in jih tudi jasno predstavil drugim, kadar vidim/dojemam, da njihove ideje niso najboljše/najbolj primerne in da imam sam boljši predlog, in bil hkrati odprt za predloge in dodatna pojasnila drugih, ki jih do takrat sam morda nisem upošteval. Obvezujem se, da bom zaupal svojim praktičnim izkušnjam in da jih bom odločno predstavljal drugim, kadar bom s tem lahko pomagal in da se ne bom več podrejal idejam drugim, kadar vidim, da niso najboljše/najbolj primerne v smislu praktičnih rešitev. Prav tako se obvezujem, da v takšnih primerih ne bom reagiral z jezo ali posmehom in druge sodil/obsojal, če bodo vseeno vztrajali in želeli izvesti nekaj, kar po mojih izkušnjah ni najboljše. Namesto tega bom dihal in jim predstavil nezaželene posledice, ki sem jih doživel sam pri tem, ko sem počel kaj podobnega in tako razložil, zakaj bi bil kak drug način bolj primeren.

Dan 169 - Moje doživljanje spoznavanja neznanke

V svojem življenju nisem spoznal veliko ljudi (v živo), ker si te priložnosti večinoma nisem privoščil, ker me je bilo strah in sram govoriti z neznanci in podobno. Veliko teh samo-omejitev sem že odstranil, danes pa se bom osredotočil na svoje reakcije, ki sem jih opazil, ko sem se imel priložnost pogovarjati in nekoliko spoznati s sopotnico na vlaku.

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil vzpostavljati in se poosebljati s karakterjem sramežljivosti v trenutku, ko se soočim z možnostjo (spontanega) pogovora s sočlovekom, kjer me takoj postane strah tega, da se bom osmešil, če kaj rečem. Ko opazim in se zavem, da vzpostavljam in se poosebljam s karakterjem sramežljivosti, kadar se soočim z možnostjo (spontanega) pogovora s sočlovekom - se ustavim in diham. Zavedam se, da mi ni potrebno obsojati lastnih besed in lastnega izraza, še preden to sploh storim, ker mi to v nobenem primeru nič ne koristi, saj s tem le zatiram lastni življenjski izraz. Zato se obvezujem, da si ne bom več ustvarjal in se poosebljal s karakterjem sramežljivosti in da ne bom več obsojal svojih besed in svojega izraza, kadar bom imel priložnost (spontano) govoriti s sočlovekom, neznancem. Namesto tega bom zavedno dihal in se zavedal, da je vsak človek kot živo bitje zgolj drug izraz mene samega in da je zato najboljše, da z drugimi ravnam tako, kot bi ravnal sam s sabo oz. kot bi želel, da drugi ravnajo z mano. Tako drugih ljudi ne bom ignoriral in/ali pogledal stran, ampak jih bom pozdravil in jih sprejel, kot sprejemam samega sebe, ter se z njimi pogovarjal, ker je to odlična priložnost za to, da še bolj spoznam sebe in hkrati nekoga drugega in se s tem "razširim" kot živo bitje.

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil počutiti se večvrednega, vzburjenega, veselega, srečnega, kadar mi neka ženska nameni pozornost. Hkrati si odpustim, da sem sprejel in si dovolil pozornost žensk jemati kot bolj pomembno samo zato, ker ženske povezujem z možnostjo seksa.

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil svoj pogovor ali interakcijo z ženskami takoj povezovati s seksom in z možnostjo seksa in si dovoliti, da me ta želja po seksualni energiji usmerja. Ko opazim in se zavem, da dopuščam, da me pri interakciji z žensko usmerja želja po seksualni energiji - se ustavim in diham. Zavedam se, da s tem dopuščam, da se napaja z energijo moja podzavest, s čimer se napajajo tudi moji umski vzorci, s čimer si bom zgolj otežil življenje in proces odpravljanja reakcij. Zato se obvezujem, da se ne bom podrejal željam/hotenjem po seksualni energiji. Namesto tega bom zavedno dihal in apliciral pogled na sočloveka, kjer vse ljudi vidim kot okostnjake brez spola in si s tem pomagal obravnavati vse ljudi enakovredno in brez seksualne energije, povezane s spoloma.

Odpustim si, da si nisem dovolil in sprejel biti takoj odkrit do drugih ljudi in predvsem žensk, ki navežejo stik z mano, glede tega, da že imam partnerko, zato ker me je bilo strah, da bi s tem izgubil možnost/zanimanje žensk za druženje in pogovor z njimi. Spoznal sem in zavedam se, da je vsakršno zanimanje žensk zame, ki bi temeljilo predvsem na seksualnih željah, neiskreno in osnovano na čustvenih energijah, kar vedno vodi v še večje čustvene reakcije in nestabilne odnose. Zato se obvezujem, da si ne bom več ustvarjal strahu pred tem, da bi izgubil zanimanje žensk in možnost pogovora/druženja z njimi, če bi jim povedal, da že imam seksualno partnerko. Namesto tega bom z drugimi ženskami odkrit, ker bom na tak način lahko ustvarjal najbolj samo-iskrene, stabilne in podporne odnose.

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil uporabljati domišljijo za to, da sem si predstavljal kako bi bilo, če bi se družil z določeno žensko/osebo, pri kateri opažam določeno lastnost, ki mi je na njej všeč. Zavedam se, s tem projiciram svojo dojeto pomanjkanje te opažene lastnosti na to žensko/osebo, kjer si potem predstavljam in ustvarjam željo po tem, da bi se z njo družil zato, da bi tako prišel do te meni všečne lastnosti, ki sem jo na njej opazil, namesto, da bi si to lastnost dal sam in jo sam poiskal v sebi. Ko opazim in se zavem, da sem na neki ženski/človeku opazil lastnost, ki mi je všeč in za katero dojemam, da jo sam nimam - se ustavim in diham. Zavedam se, da moram to lastnost v sebi najti/ustvariti sam, saj se bom v nasprotnem primeru podredil tej ženski/osebi, ker bom verjel, da jo potrebujem, zato da bi prišel do te lastnosti, kar pa ne drži. Obvezujem se, da ne bom več uporabljal domišljije za to, da bi si predstavljal kako bi bilo, če bi se družil z neko žensko/osebo zato, da bi prišel do neke meni všečne lastnosti, ki sem jo na njej opazil. Namesto tega se bom zazrl vase in poiskal ter ustvaril to lastnost v sebi. Tako namesto, da bi bil ljubosumen na neko drugo osebo, ji bom hvaležen, da mi je pomagala pokazati, kaj mi še manjka in kako se lahko izpopolnim.

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil biti posebej pozoren na strukturo kože ljudi in predvsem žensk in da sem jih sodil, primerjal in presojal njihovo "lepoto" na podlagi tega, kakšno strukturo kože imajo. Spoznal sem in zavedam se, da s tem sodelujem v svojem zblojenem polarnem umskem konstruktu lepote in grdote, ki sem si jo sam namislil in s katero ustvarjal razdor med ljudmi v svojem umu s tem, ko jih primerjam in označujem za večvredne in manjvredne, glede na to, kako "lepi" ali "grdi" so, glede na njihovo strukturo kože ali kakšne druge lastnosti telesa. Zavedam se, da s tem povzročam zlorabo, saj zlorabljam ljudi v svojih mislih in jih posledično potem tudi diskriminiram v realnosti. Ko opazim in se zavem, da se osredotočam na videz ljudi, še posebej žensk, in da jih sodim/primerjam glede na njihovo zunanjo podobo/izgled, kot na primer na podlagi njihove strukture kože, starosti, urejenost ter podobnosti mojim ali družbenim namišljenim "idealom lepote in grdote" - se ustavim in diham. Obvezujem se, da ne bom več sodil ljudi, še posebej žensk, na podlagi strukture njihove kože ali drugih lastnosti njihove zunanje podobe. Namesto tega se bom usmeril v dihu in si pomagal s tem, da jih bom dojemal kot brezspolna živa bitja in se med pogovorom osredotočil na njihove oči in/ali glas, preko katerih lahko z njimi navežem stik kot z živim bitjem, ki nima določene oblike ali zunanjega izraza.

9.13.2014

Dan 168 - Kako deluje pranje možganov? In kako ga preprečiti


Z izrazom 'pranje možganov' mislim na efekt spremembe mišljenja in obnašanja drugih ljudi, ki ga nekdo lahko namerno doseže s premišljenim in neprestanim podajanjem določenih informacij, ki pri ciljni publiki sprožajo določene pričakovane miselno-čustvene reakcije, k se jim le-ti nato vedno bolj podrejajo, dokler se ne začno obnašati točno tako, kot je želel tisti, ki jim 'pere možgane'.

Skozi svoj proces samo-iskrenega opazovanja delovanja lastnega uma in svojih lastnih čustvenih reakcij sem ugotovil, da je vsak izmed nas sam tisti, ki dopušča, da mu nekdo lahko 'opere možgane'. To pa zato, ker se ljudje do sedaj nismo dobro zavedali dejstva, da se v resnici neprestano podrejamo svojim mislim in čustvom, ki pa si jih tudi sami ustvarjamo. Slednje nam postane očitno šele takrat, ko se zazremo vase v samo-iskrenosti, ko se začnemo opazovati skozi dan tako, da se osredotočimo na zavedno dihanje in opazujemo svoje misli in čustva in si jih vsak dan tudi izpišemo tako, da ugotovimo, zakaj smo nekaj mislili in zakaj smo si ustvarili določeno čustvo, kot je jeza, strah, žalost, skrb, zamera, užaljenost, zavist, itd.

Sam to počnem bolj ali manj vsak dan že več let in v tem času sem se začel zavedati mnogih spoznanj o sebi, ki pa prav tako veljajo za vse ostale ljudi in cel svet. Bolj kot odstranjujem svoje miselne vzorce in čustvene reakcije, bolj spoznavam sebe in kdo jaz v resnici sem kot živo bitje. Spoznavam, kako smo vsa živa bitja v resnici popolnoma enakovredna in kar je mogoče še bolj presenetljivo, kako se dejansko vsi ljudje na svetu zelo podobno podrejamo lastnim čustvom in sebičnim miselnim vzorcem. Kar sem torej spoznal o sebi in o delovanju mojega lastnega uma in čustev, praktično velja za vsakega človeka. Potrditev tega dejstva lahko dobim vedno znova pri sodelovanju in interakciji s soljudmi. Dejstvo je, da so vse naše dojete omejitve vedno povezane z našimi čustvi in miselnimi vzorci, ki smo si jih skozi odraščanje ustvarili sami, zato ji lahko tudi odstranimo. V skupini Desteni smo orodja za namen procesa odstranjevanja lastne podrejenosti svojim čustvom in sebičnim miselnim vzorcem že precej izpopolnili. V osnovi jim pravimo: zavedno-dihanje, samo-iskrenost in samo-odpuščanje z uporabo pisanja in fizična samo-korekcija v praksi.

Človek in človeško telo je ob rojstvu skoraj nepopisan list, z nekaj osnovnimi umsko-zavestnimi sistemi, ki jih podedujemo od staršev. Tako smo v veliki meri popolnoma sami odgovorni za to, kdo postanemo, čeprav se tega večinoma ne zavedamo, ker ne dajemo skoraj nobene pozornosti temu, kako si skozi odraščanje začnemo ustvarjati lastne (sebične) miselne vzorce in posledične čustvene reakcije ter navade. Seveda imajo velik vpliv na nas naši starši in okolica, ki nas vzgaja. Toda v končni fazi vedno sami odločimo o tem, kaj bomo sprejeli vase, kot del naše osebnosti. Temu do zdaj ljudje večinoma nismo posvečali pozornosti zato, ker tega ni zares počel skoraj nihče drug v naši okolici, v družini, med prijatelji, znanci... Zato smo ljudi v naši okolici začeli preprosto posnemati. Vse njihove miselne vzorce in čustvene reakcije, kot so jeza, strah, sebičnost, zamera, žalost, veselje, tekmovalnost, ljubezen, ljubosumje, itd, smo brezpogojno privzeli za svoje, kot "naraven" sestavni del naše človeške "narave" ([url="http://blazcegnar.blogspot.com/2014/02/dan-130-tudi-ti-ne-ves-kaksna-je-narava.html"]v blogu na tej povezavi govorim o tem, kaj je resnična človekova narava[/url]), brez da bi sploh razumeli, kako si jih ustvarjamo in zakaj. Mnogi še vedno s težavo razumejo, da si čustva vsi ustvarjamo sami in da se, kadar se jim podrejamo, obnašamo kot avtomatski robot, ki je predvidljiv vsem, ki že razumejo, kako si ljudje ustvarjamo čustva in miselne vzorce razmišljanja. Točno to podrejanje lastnim čustvom je vzrok temu, da dopuščamo drugim, da nam lahko 'operejo možgane'. Mi se podrejamo našim čustvenim reakcijam in miselnim vzorcem, ki se v nas izvajajo kot računalniški program, drugi sebični posamezniki, ki to razumejo, pa vedo, katere "gumbe" morajo pritisniti, da se bomo mi odzvali na določen predvidljiv način. To počnejo z uporabo medijev, novic, filmov in ostale propagande. Vse vojne v zgodovini so tako bile vzpodbujene tako, da so določeni sebičneži uporabljali razne tehnike 'pranja možganov', da so pripravili ljudi do tega, da so pod vplivom svojih čustev jeze in strahu začeli pobijati in zlorabljati drug drugega, pri čemer so od tega imeli korist zgolj in samo le ti, sebičneži na "vplivnih" položajih, kot so recimo določeni bankirji.A preden začnemo koga obsojati, najprej poglejmo vase in se prepričajmo, da nismo sami sebični. Kako lahko torej z gotovostjo dosežemo, da nam nihče ne more 'oprati možganov'? Le tako, da odpravimo lastno sebičnost, lastno podrejanje samo-ustvarjenim miselnim vzorcem in čustvenim reakcijam, s katerimi se razdvajamo najprej v samem sebi in nato še od drugih tako, da sovražimo, zamerimo, krivimo, ignoriramo, se podrejamo strahu, ljubezni, žalosti, jezi, sebičnosti, želji po večvrednosti in vsem ostalim energetskim čustvom, ki si jih ustvarjamo. Zakaj to počnemo? Nam to sploh resnično koristi?

Dokler se podrejamo čustvom in miselnim vzorcem, nismo samo-direktivni. To pomeni, da ne živimo po principih, ki bi si jih sami postavili na podlagi razumevanja samega sebe in praktičnega delovanja sveta. Dokler se podrejamo čustvom in čustvenim reakcijam, bomo vedno podrejeni tistim, ki se jim ne. Oziroma tistim, ki vsaj do določene mere razumejo, kako drugi se, saj nas bodo lahko posledično manipulirali in nam 'prali možgane'. To bo vedno vodilo v naše lastno trpljenje. Prav tako bo v naše lastno trpljenje vedno vodilo vsako naše obnašanje, ki je sebično, ker s tem povzročamo konflikt med nami in drugimi, ker ne spoštujemo življenja drugih enako, kot svojega. Trpljenja se lahko zares osvobodimo šele takrat, ko začnemo živeti po principu: ne obravnavaj drugega tako, kot nočeš biti obravnavan sam. To drži zato, ker je ta princip obnašanja najboljši za vse, torej tudi za vsakega posameznika. Nikakor pa tako ne moremo živeti, dokler se podrejamo lastnim čustvom in sebičnim miselnim vzorcem.

Za to, da spremenimo svoje navade in da se osvobodimo svoje podrejenosti lastnim čustvom in sebičnim težnjam, je potreben proces pisanja, kjer vsak dan apliciramo zavedno dihanje, samo-iskrenost in samo-odpuščanje. S tem se lahko prerodimo v samo-direktivno živo bitje, ki podpira dobrobit življenja v vseh pogledih, namesto njega zatiranje in uničevanje, kot se to na primer očitno dogaja z uživanjem alkohola in drugih drog, bežanjem pred samim sabo v razne oblike zabave, kot so TV, šport, igre, spolnost in kar je še takšnih stvari. Tako bežijo pred samim sabo in se zasvajajo s čustvi mnogi ljudje, tudi sam sem se, dokler nisem ugotovil, da se mi ni potrebno, ker se mi ni potrebno podrejati lastnim čustvom, lastnim strahovom in sebičnim miselnimi vzorcem, ker s tem zgolj in samo zatiramo sebe kot živo bitje. Pa tudi druge, ki jih posledično v to nagovarjamo, da se v svoji podrejenosti čustvom ne bi počutil osamljene.

Za vse to smo razvili že zelo dobro preizkušeno rešitev, s katero se lahko z nekaj volje in vztrajnosti vsakdo osvobodi vseh preteklih lastnih čustvenih in umskih bremen in se prerodi v novo živo bitje z jasnimi načeli, ki so vsem v korist. Takšnemu človeku ne more nihče 'oprati možganov'. Takšen človek je vedno vsem enakovreden. To trdim z gotovostjo zato, ker to sam doživljam na sebi in ker ob tem spremljam in sodelujem tudi z mnogimi drugimi ljudmi s celega sveta, ki so prišli do enakih spoznanj. Pridruži se nam še ti. Z veseljem pomagamo vsem, ki jih kaj takega že zanima.

9.03.2014

Dan 163 - Osramočen pred kamero


Ta teden moram posneti video čestitko, v kateri bom nekomu čestital za rojstni dan. Opazil sem, da pri tem še vedno dobim tremo in da se začnem soditi in obsojati, se počutiti osramočenega. V bistvu me je že pred samim snemanjem strah tega, da bi se kasneje na posnetku videl in začel soditi in počutiti ponižanega. Ta strah imam že od otroštva, trenutno pa ne znam natančno opredeliti, kdaj in zakaj sem ga ustvaril.

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil, da me je že pred snemanjem samega sebe strah, da se bom kasneje videl na posnetku in sodil/obsojal kot smešnega in se zato počutil ponižano in osramočeno.

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil verjeti, da se moram pred kamero napravljati in delati drugačnega, "boljšega" kot sem sicer, ker drugače ne bom dovolj "dobro" izpadel in se mi bodo drugi smejali.

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil počutiti se užaljenega in osramočenega, kadar me drugi vidijo na posnetki in se mi smejijo ali me sodijo kot neumnega.

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil besedi "neumen človek" pripenjati negativno čustvo in se ob njej počutiti manjvrednega, osramočenega, kadar me nekdo označi za neumnega. Spoznal sem in zavedam se, da je neumno dejanje v bistvu dejanje, ki ga nekdo ne naredi iz uma, ampak spontano, zato je neumno obnašanje spontano, torej ni premišljeno v naprej, še vedno pa je to spontan fizičen izraz živega bitja. Zato je neumno obnašanje dejansko bližje samemu življenju, kot pa umno/umsko obnašanje, ki je egoistično in podrejeno čustvom. Zato se obvezujem, da besedam "neumnost" in "neumno obnašanje" ne bom več pripenjal negativnega čustvenega naboja in se ob njih ne bom več počutil osramočeno in manjvredno, namesto tega sem bom zavedal, da je neumno vedenje spontano in kvečjemu nepremišljeno in da nima nobenega smisla, da se tudi ob nepremišljenem ravnanju / obnašanju sodim in počutim manjvrednega/osramočenega, ker takšno moje čustveno stanje ne bo ničesar spremenilo.

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil gledati video posnetke samega sebe z namenom, da bi se sodil in presojal ter primerjal z drugimi in z lastnimi idejami o tem, kaj je primerno in kaj ni, kaj je sramotno in kaj ni. Kadar opazim in se zavem, da gledam posnetke samega sebe z namenom, da bi se sodil, presojal in primerjal - se ustavim in diham. Spoznal sem in zavedam se, da ravno s takšnim izhodiščem dovolim, da se sodim in obsojam in si ustvarjam čustvo strahu pred osramočenostjo, ker dejansko vem, da si bom slej ali prej sam ustvaril ta občutek osramočenosti, ker se neprestano sodim, obsojam in primerjam. Zato se obvezujem, da posnetkov samega sebe ne bom več delal in gledal z namenom, da bi se sodil, presojal, obsojal in primerjal z drugimi v smislu, kaj je dobro/sprejemljivo in kaj je sramotno/neprimerno/smešno.

Odpustim si, da si nisem dovolil biti sproščen pred kamero, ko se snemam ali kadar se opazujem na posnetku, brez da bi se obsojal, sodil in primerjal.

Odpustim si, da si nisem dovolil spoznati, da z sojenjem, obsojanjem in primerjanjem samega sebe, ko se snemam ali gledam na posnetku, nikoli ne dosežem nič koristnega. Zgolj to, da se počutim manjvredno, osramočeno ali večvredno, kadar se mi zdi, da sem "dober" ali "boljši" kot kdo drug.

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil želeti se soditi, presojati in primerjati zato, da bi se počutil večvrednega in boljšega od drugih, da bi si z dobrim občutkom "zvišal" lastno vrednost v lastnih očeh in v očeh drugih. Ko vidim in se zavem, da se želim posneti, se gledati na posnetku in se soditi, presojati in primerjati zato, da bi se dobro/bolje počutil in se videl kot večvrednega/boljšega od drugih - se ustavim in diham. Spoznal sem in zavedam se, da s tem sodelujem v pozitivni polarnosti občutka osramočenosti, s čimer podpiram tudi prav to negativno polarnost osramočenosti, ki je ne želim občutiti. Zato se obvezujem, da se ne bom več snemal, gledal svojih posnetkov in se sodil, presojal in primerjal zato, da bi se bolje počutil o samem sebi in da bi se počutil superiornega, boljšega od drugih, kot tudi ne v negativni polarnosti občutka osramočenosti in manjvrednosti. Namesto tega bom ob snemanju in gledanju samega sebe dihal v zavedanju, da je vsakršno sojenje, obsojanje in primerjanje v smislu pozitivnega/negativnega občutka popolnoma nekoristno in nepotrebno.