12.15.2012

Dan 47 - Policaji

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil, da me je strah policajev in tega, da bom z njimi prišel v konflikt. Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil policaje označevati/definirati kot nevarne, nasilne, vplivne in se ob tem počutiti manjvredno v njihovi bližini. Spoznal sem, da je to policaji le ljudje, tako kot vsi ostalih. Obvezujem se, da bom vsak označevanje/sojenje policajev in strah pred njimi takoj odstranil s samo-odpuščanjem in se usmeril v dihu.

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil, da me je ob prisotnosti policajev strah, da me bodo zaprli, napisali kazen ali česa obtožili. Spoznal sem, da si ob takšnih mislih ustvarjam strah zgolj zaradi strahu samega, s čimer zgolj ustvarjam trenje in energijo za preživetje svojega uma/ega, namesto da bi se usmerjal v dihu. Obvezujem se, da bom vsak strah ob policajih pred tem, da me bodo zaprli, napisali kazen ali česa obtožiti takoj odstranil s samo-odpuščanjem in se usmeril v dihu.

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil policaje označevati kot sovražnike in se ob njih počutiti negativno. Spoznal sem, da s temi mnenji/sodbami/verovanje zgolj ustvarjam trenje za preživetje uma. Obvezujem se, da bom vsako označevanje/obsojanje policajev takoj odstranil s samo-odpuščanjem in se usmeril v dihu.

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil verjeti, da so policaji že v osnovi nasilni, agresivni in da ne marajo, da jih kdo moti, ogovarja. Spoznal sem, da si s temi idejami le ustvarjam strah pred konfliktom. Obvezujem se, da bom vsak strah pred konfliktom s policaji in vsako idejo o tem, da so policaji že v osnovi nasilni, agresivni in da ne marajo, da jih kdo moti, ogovarja, takoj odstranil s samo-odpuščanjem in se usmeril v dihu.

Odpustim si, da si nisem dovolil in sprejel spoznati, da policaji niso nič posebnega in da so enaki kot vsi ostali ljudje. Spoznal sem, da sem policaje začel definirati kot negativne skozi prevzemanje mnenj drugih. Obvezujem se, da bom vsako prevzemanje mnenj drugih o policajih in vsako negativno definicijo le-teh takoj odstranil s samo-odpuščanjem in se usmeril v dihu.

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil preiti v obrambni karakter, kadar sem v bližini policajev, kjer poskušam svojo občutke manjvrednost ob njih kompenzirati z občutkom večvrednosti, tako da se navzven kažem kot zajeban, 'tough', flegma. Kadar opazim in se zavem, da se ob bližini policajev počutim manjvredno - se ustavim in diham. Obvezujem se, da bom vsak občutek manjvrednosti ob policajih odstranil s samo-odpuščanjem in se usmeril v dihu.


Ni komentarjev:

Objavite komentar