11.03.2013

Dan 122 - Petje, la la LA!

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil kazanje čustev soditi kot sramotno.

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil, da me je sram, kadar kažem žalost ali negativne občutke.

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil definirati petje kot nekaj čustvenega, kjer moraš kazati čustva.

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil definirati in soditi petje kot nekaj sramotnega, ker verjamem, da moram ob petju kazati čustva.

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil biti žalosten, kadar dojemam pesem kot žalostno in vesel, kadar jo dojemam kot veselo.

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil, da me je strah biti intimen in odkrit sam s sabo kadar pojem, ker me je strah, kaj bodo ob tem rekli drugi.

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil soditi sebe, kadar sem intimen sam s sabo ko pojem in hkrati si odpustim, da sem sprejel in si dovolil biti 'bully'/tiran/ustrahovalec do samega sebe kadar sem intimen sam s sabo ko pojem. Obvezujem se, da se ne bom več sodil in bil 'bully'/tiran/ustrahovalec do samega sebe kadar sem intimen sam s sabo ko pojem.

Ni komentarjev:

Objavite komentar