1.08.2015

Dan 222 - Orgazem ni bistvo seksa

Danes bom pisal na temo seksualnih umskih zablod.

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil želeti si zadovoljiti partnerko med seksom tako, da doživi orgazem, samo zato, da se sam ne bi počutil manjvredno in nesposobno.

Odpustim si, da sem sprejel in se dovolil soditi kot nesposobnega in manjvrednega, kadar partnerka med seksom ne doživi orgazma.

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil kot cilj pri seksu postaviti orgazem, namesto da bi se osredotočal na prijetnost fizičnega dotika. Zavedam se, da se z željo po orgazmu podrejam energiji, namesto da bi se usmerjal v dihu užival v sedanjem trenutku. Zato se obvezujem, da bom pri seksu vedno pozoren na to, da moj cilj ne bo energetski orgazem, ampak uživanje v fizičnem dotikanju in izražanju.

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil postati jezen, ker moja partnerka ni doživela orgazma in ker sem za to najprej krivil sebe, nato pa njo. Zavedam se, kako nepotrebno je takšno razmišljanje, ki sem si ga ustvaril kot posledico tega, da sem si za cilj pri seksu postavil orgazem. Zato se obvezujem, da bom pri seksu vedno pozoren na to, da ne težim k orgazmu in da ne krivim sebe ali partnerke za to, da ga nekdo izmed naju ne doživi.

Ni komentarjev:

Objavite komentar