10.08.2011

2011 - Soočanje z neznanci - sejem Narava-Zdravje in Desteni


Danes smo preživeli tretji dan sejma Narava-Zdravje v Ljubljani, kjer jutri še zadnji dan predstaljamo Desteni skupino (kar je z velikim vložkom omogočil Valentin) in praktične rešitve, ki jih praktivisti razvijamo in vpeljujemo za dostojno življenje vseh na Zemlji. Opazil sem precej velik napredek v mojem procesu v zvezi z zadržki, ki sem jih imel še do nedavnega pri vzpostavljanju stika in komunikacije z neznanci. Na sejmu poleg Barbi, Duške, Nadje (in jutri tudi Ajde) skrbim za promocijo skupine (Valentin je zaradi drugih obveznosti pomagal le prva dva dneva). Če bi takšno delo moral opravljati pred kakšnim letom, bi verjetno odklonil zaradi strahu pred soočenjem s tujci, pa tudi zaradi samoobsojanje in občutka manjvrednosti in strahu pred ponižanjem oz. osmešenjem. Odkar pa sodelujem v Desteni'Jaz'Procesu in uporabljam orodja samoiskrenosti, samoodpuščanja in samokorekcijske prakse sem postal veliko bolj sproščen in odgovoren, tako da že v večini primerov znam zgoraj naštete samoomejitve ustaviti, še preden si jih ustvarim. Če pomislim, sem tudi malo presenečen nad sabo, saj sem brez pomislekov privolil k sodelovanju v projekt in tudi kasneje pred začetkom sejma si nisem delal skrbi s tem, kako bomo vse skupaj izpeljali in če bom kos odgovornosti. S samim dogodkom sem se tudi naučil bolje pristopiti k ljudem in se naučil predstaviti in utemeljiti delo, ki ga člani skupine Desteni opravljamo v vsakdanjem življenju, s čimer sem si utrdil samozaupanje in samodirekcijo. Ker to počnem prvič, mi je od začetka šlo precej slabo, danes pa sem že precej zadovoljen z mojim nastopom, ker sem nekako našel pravi način za predstavitev, tako da ljudi pritegnem, da poudarim pomembne informacije in da to naredim na dokaj sproščen način. To sem dosegel predvsem s poskušanjem in učenjem na napakah. Podrobneje bom svojo notranjo izkušnjo med sejmom predstavil v enem izmed naslednjih blogov.

Ni komentarjev:

Objavite komentar