3.12.2013

Dan 70 - Soditi ženske po videzu

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil želeti/hoteti imeti/biti z mlado, lepo in postavno žensko zato, da bi si dokazal, da sem dovolj dober zanjo.

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil obsojati/soditi se kot manjvrednega in nesposobnega, ker nikoli v življenju nisem bil z žensko, ki bi jo vsi definirali kot lepo, postavno, seksi.

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil hoteti/želeti si biti z idealno žensko, kot sem si jo zamislil v glavi, namesto da bi spoznal in se zavedal, da sem si to sliko ustvaril na podlagi slik iz revij in TV-ja, kjer je slika 'lepega' umetno zrežirana.

Odpustim si, da si nisem dovolil razumeti in spoznati, da s sojenjem in primerjanjem žensk s svojo idealno sliko ženske v glavi, ustvarjam separacijo med živimi bitij in jih sodim glede na njihov videz, ki je gensko preddoločen, s čimer ustvarjam zlorabo in separacijo.

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil zavidati drugim moškim, ki so z ženskami, ki jih dojemam kot lepe, postavne, privlačne, seksi.

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil želeti, hoteti si, da bi starši, sorodniki, prijatelji, znanci bili ponosni name in mi zavidali ob tem, ker bi bil z žensko, ki jo vsi definirajo kot privlačno, seksi.

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil počutiti se manjvrednega, nesposobnega ob tem, ko nekomu moja partnerka ni všeč.

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil želeti, hoteti imeti možnost, da bi si sam izbral partnerko in hkrati si odpustim, da sem sprejel in si dovolil hoteti/želeti in izbirati si partnerko na podlagi videza, zato da bi se bolje počutil o sebi.
Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil, da si želim dvigniti samopodobo, samospoštovanje tako, da bi bil z žensko, ki jo dojemam kot privlačno, lepo.

Odpustim si, da si nisem dovolil spoštovati samega sebe in biti samozavesten ne glede na to, kdo je moj partner in kaj pravijo/kakšno mnenje imajo drugi o meni/njej.

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil, da bi me drugi spoštovali in mi zavidali skozi to, kakšno partnerko imam.

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil počutiti se manjvrednega, nesposobnega, zato ker je moja partnerka starejša od mene.

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil verjeti, da je prav, naravno, da imam partnerko, ki je mlajša ali približno enako stara kot jaz in ne dosti starejša.

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil želeti si občutek vzburjenja in poželenja ob tem, ko pogledam ženske, ki jih dojemam ko privlačne.

Odpustim si, da si nisem dovolil spoznati in razumeti, da se ob vsakem občutku vzburjenja, poželenja ob pogledu na žensko/sliko, ki jo dojemam kot privlačno, vzburljivo, seksi, zlorabljam tako, da sam ustvarim umsko polarnost, s katero ustvarim energijo poželenja, da bi se lahko počutil dobro, pozitivno in s tem napajam svoj ego, um in zlorabljam telo in druge zgolj zato, da bi imel pozitiven občutek. Ko opazim in se zavem, da si želim ustvarjati občutek vzburjenja, poželenja ob gledanju žensk/slik, ki jih dojemam ko privlačne, seksi - se ustavim in diham. Zavedam se, da skozi to polarnost zlorabljam sebe in druge, ker se podrejam energiji občutkov. Obvezujem se, da si ne bom več ustvarjal poželenja, vzburjenja ob gledanju žensk/slik, ki jih dojemam kot privlačne, vzburljive, ampak bom vsako željo po tem odstranil s samoodpuščanjem in se usmeril v dihu.

Ni komentarjev:

Objavite komentar