6.15.2014

Dan 145 - Nežnost

Odpustim si, da si nisem dovolil biti nežen do samega sebe in do moje partnerke in to bolj fizično izkazati.

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil čustvene reakcije partnerke jemati osebno in jo ob tem soditi / označevati kot grobo, napadalno.

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil ob tem ločiti se od nežnosti in verjeti, da mi nežnosti manjka in jo iskati nekje izven sebe.

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil predstavljati si, kako bi bilo, če bi bil s partnerko, ki bi bila bolj nežna in kjer bi doživljal več nežnosti in manj čustvenih reakcij in se s tem še bolj ločevati od praktične nežnosti, namesto da bi spoznal, da si nežnost lahko ustvarim samo sam tako, da sam izkazujem nežnost do svoje partnerke.

Ko opazim in se zavem, da razmišljam o tem, da mi manjka nežnosti - se ustavim in diham. Zavedam se, da si moram nežnost ustvariti sam, zato se obvezujem, da bom izkazoval več praktične nežnosti do svoje partnerke tako, da jo bom večkrat objel in se je nežno dotikal in da bom z njo govoril nežno tako, kot bi si sam želel, da bi z mano govorila moja partnerka in drugi.

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil nežnost označevati kot žensko lastnost, ki jo moški ne smemo preveč izkazovati, ker potem izpademo premalo možati.

Ni komentarjev:

Objavite komentar