2.09.2013

Dan 57


Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil opravljati druge ljudi, zato da bi od drugih dobil potrditev, da je moje mnenje resnično in da bi se tako počutil bolje in zvalil krivdo za svoje počutje na druge.

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil, da si ne upam postaviti zase pred drugimi ljudmi, ker me je strah prepira in tega, da bi drugi o meni imeli slabo mnenje.

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil svoje mnenje o sebi in svojo samopodobo graditi na mnenjih drugih.

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil, da me je strah, da bi drugi o meni imeli slabo mnenje, ker me je strah izgubiti prijatelje in ostati sam, ker me je strah občutkov samote, osamljenosti, žalosti,
Odpustim si, da me je strah občutkov osamljenosti, samote, žalosti, ker mislim in verjamem, da jih ne bom in nisem sposoben odpraviti, glede na izkušnje v preteklosti, ko si s pisanjem nisem znal odpraviti občutkov tesnobe, osamljenosti in žalosti, čeprav tudi vem, da bi se lahko s pisanjem bolj potrudil in da zdaj ta dogodek iz preteklosti uporabljam kot izgovor za to, da si ne znam odpraviti teh občutkov.

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil biti jezen, kadar nekdo prekine moj spanec in nekaj želi od mene in hkrati si odpustim, da sem sprejel in si dovolil odgovornost za to jezo prenašati na tistega, ki me je zbudil, namesto da bi prevzel odgovornost za jezo in jo odpravil s samoodpuščanjem.

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil spanje dojemati kot nekaj zelo pomembnega, pri čemer me ne sme nihče motiti in hkrati si odpustim, da sem sprejel in si dovolil verjeti, da moram spati redno in dovolj dolgo, da lahko normalno živim in delujem in da v nasprotnem primeru ne bom mogel normalno delati, ker bom čez dan preveč zaspan.

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil, da se mi zjutraj ne da vstati in da se začnem izmikati samoodgovornosti tako, da podaljšujem svoj spanec in grem nazaj spat, namesto da bi se usmeril v dihu in vstal iz postelje ter se usmeril.

Obvezujem se, da se zjutraj ne bom več predajal lenobi in se izmikal samoodgovornosti, ampak se bom usmeril v dihu in takoj vstal.

Obvezujem se, da si zjutraj ne bom več dopuščal lenobnih misli in misli o tem, kako udobno in bolj prijetno bi bilo še spati, ker se zavedam, da se s tem predajam umskemu sistemu, namesto da bi se usmerjal v dihu kot življenje, brez občutkov in energetskih nabojev ter misli.

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil počutiti manjvrednega in se primerjati z nekom, ki govori o sebi in o tem, o čemer je ponosen na sebi.

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil tekmovati s partnerjem in ostalimi in se z njimi primerjati, da bi se lahko počutil večvrednega in odpravil občutek manjvrednosti, kadar se dojemam kot slabšega od drugih.

Obvezujem se, da bom vsako tekmovalnosti do partnerke in drugih takoj odstranil s samoodpuščanjem in se usmeril v dihu in da bom vsak občutek manjvrednosti ali večvrednosti do partnerke ali drugih odstranil s samoodpuščanjem in se usmeril v dihu.

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil ustvarjati odpor do partnerke in tega, da me poskuša nadzorovati iz strahu, namesto da bi si občutek nadzorovanosti odstranil in spremenil svoje vedenje po zdravem razumu tako, da ne podpiram več vzorcev strahu in relacij gospodar-suženj.

Odpustim si, da si nisem dovolil se samo-direktivno usmeriti in se dotikati partnerke tako, kot bi želel da se partnerka dotika mene.

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil ustvarjati odpor do dotikanja partnerke zaradi negativnih občutkov, ki jih imam do nje.

Obvezujem se, da ne bom več dopuščal negativnim občutkom do partnerke, da me usmerjajo in da se na podlagi določenega negativnega (ali pozitivnega) občutka odločim, ali se bom dotikal partnerke ali ne.

Odpustim si, da sem sprejel in si dovoli postati jezen ob tem, ko partnerka v sobi kadi in ali kadar dojemam, da me ne upošteva in da ne dela po zdravem razumu in tako, kot je najboljše za vse in hkrati si odpustim, da se ob tem počutim nespoštovanega in užaljenega in da se na podlagi tega negativnega občutka do partnerke nato odločam, da se je ne bom dotikal in da se jo želim izogniti.

Obvezujem se, da si bom vse negativne občutke do partnerke takoj odstranil s samo-odpuščanjem in se o praktičnih stvareh pogovoril z njo in se postavil zase kot njej enakovreden ter spoštoval samega sebe kot življenje in s tem tudi njo in vse ostale.

Ni komentarjev:

Objavite komentar