5.20.2013

Dan 84 - Pozornost

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil, da se sodim in obsojam, kadar sem len in ne pospravim za sabo, namesto da bi dihal in se usmeril pospravit za sabo. Obvezujem se, da se ne bom več sodil in obsojal in ustvarjal občutka manjvrednosti, kadar bom len in hkrati se obvezujem, da si ne bom več dopuščal, da me usmerja občutek lenobe, ampak se bom v dihu usmeril pospraviti za sabo.

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil pustiti, da partnerka pospravlja za mano in dela/pospravlja namesto mene in hkrati si odpustim, da sem sprejel in si dovolil, da sem len ob partnerki, namesto da bi se usmeril in pospravil sam za sabo. Obvezujem se, da si ne bom več dopuščal biti len ob partnerki, namesto tega se bom usmeril v dihu.

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil naredit dober vtis na ženske s tem, da pospravljam ali kako drugače, zato da bi jim bil všeč in da bi lahko seksal z njimi. Spoznal sem in zavedam se, da se s tem podrejam želji po tem, da bi bil ženskam všeč. Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil želeti si, da bi bil ženskam všeč. Obvezujem se, da si ne bom več želel napraviti dober vtis na ženske zato, da bi dobil njihovo pozornost, naklonjenost. Zavedam se, da si moram pozornost in naklonjenost dati sam. Obvezujem se, da ne bom več pozornosti in naklonjenosti iskal pri ženskah, ampak si ju bom dal sam.

Zakaj si želim pozornosti od žensk?

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil, da si želim pozornost od žensk zato, da bi ne bil sam in da bi vedno imel možnost druženja in seksa in hkrati si odpustim, da sem sprejel in si dovolil ženske definirati kot večinoma bolj zabavne in primerne za druženje, ker se do moških počutim manjvredno in ker moški kar naprej tekmujemo. Obvezujem se, da ne bom več definiral ženske kot bolj primerne in zabavne za druženje in da ne bom več pri ženskah iskal družbe, pozornosti in seksa ter se podrejal tem željam, ampak si bom to dal sam in se usmeril v dihu.

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil ob moških počutiti se manjvredno, kadar dojemam, da so bolj pametni, bolj močno, da imajo več prijateljev/prijateljic in več denarja, višjo izobrazbo, da so bolj samozavestni. Obvezujem se, da se ne bom več tekmoval z moškimi in da se ne bom več z njimi primerjal in se počutil manjvrednega, ampak se bom usmeril v dihu in vsako primerjavo odstranil s samo-odpuščanjem.

Odpustim si, da si nisem dovolil biti samo-odkrit, samo-iskren in pogledati vsako točko z razumevanjem, da ta točka, misel, emocija nisem dejansko jaz, ampak je to le energetski sistem, ki sem ga zgradil in katerega se oklepam samo zato, ker nisem vedel kako bi drugače ali pa ker se mi je zdelo bolj enostavno slediti mislim, občutkom in jim verjeti ter jih prevzeti za svoje, namesto da bi se v samo-iskrenosti vpraša od kod sploh izvirajo in jih odstranil, odpravil, izničil s samo-odpuščanjem in bil vedno tu, v dihu, ter se usmerjal sam po zdravem razumu in tem, kar je najboljše za vse.

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil, da me je strah, da bi me izločili iz družbe, da se ljudje ne bi hoteli družiti z mano in da bi tako zamudil druženje, življenje, kot ga imajo drugi.

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil zavidati tistim, ki se družijo in so 'normalno' vklopljeni v družbo in si želeti, da bi tudi mene vsi sprejemali in da bi bil 'normalno' vklopljen v družbo, namesto da bi spoznal in razumel, da s tem iščem pozornost, ker dojemam in verjamem, da sem ločen od družbe, ločen od 'normalne' vklopljenosti v družbo. Spoznal sem in zavedam se, da sem se sam definiral kot ločenega in ne-vklopljenega  nesprejetega v družbo, ne glede na to, če me drugi sprejemajo ali ne in kako me obravnavajo. Obvezujem se, da se ne bom več dojemal kot izločenega iz družbe in da si ne bom več želel, da bi bil 'normalno' vklopljen v družbo ker sem spoznal in razumem, da se ob tem že sam definiram kot iz-ločenega, nesprejetega. Spoznal sem in razumem, da to moje dojemanje tega, da me družba ali nekdo ne sprejema, me zavrača, da se z mano ne strinja in da se noče družiti z mano ali se do mene obnašati tako kot do ostalih ali tako kot do sebe, da to ne pomeni, da sem zaradi tega izločen iz družbe in nesprejet, ampak da sem to sam tako definiral. Zato se obvezujem, da se v nobenem primeru ne bom več definiral, dojemal kot izločenega iz družbe, nesprejetega, 'nenormalno' vklopljenega v družbo, ampak bom dihal in stal v enakovrednosti s tem kar je tu in odstranil vse definicije, kjer se še dojemam kot manjvrednega, nesprejetega in vse želje po tem, da bi bil sprejet in se hkrati zavedal, da sem že sprejet in da se moram sprejeti sam in se prenehati definirati kot nesprejetega, ter si sam dati nazaj tisto od česar dojemam, da sem ločen.

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil, da svoj um definiram kot dolgočasnega, nezanimivega. Spoznal sem in zavedam se, da to uporabljam kot izgovor za to, da se mi ne bi bilo treba soočati z vzorci svojega uma. Obvezujem se, da svoj um ne bom več definiral kot dolgočasnega in to uporabljal kot izgovor, ampak se bom usmeril v dihu izpisovati vzorce.

Ni komentarjev:

Objavite komentar