7.25.2014

Dan 155 - Čustvene manipulacije z grožnjo terorizma


Danes sem zasledil še eno novico o možnem terorističnem napadu:

To je tipična novica, podana v javnost z namenom zbujanja strahu in čustev (brez kakršnihkoli konkretnih virov ali podatkov - smeh), da se ljudi lažje manipulira. Kdorkoli se je ali se še bo zaradi takšnih novic in strahu ali kakega drugega čustva, ki jih takšne novice vzpodbujajo, postavil na katerokoli stran v smislu "dobro proti zlu", "mi proti njim" itd., bo s tem nasedel propagandi in tako podprl namišljene razdore in vojne med ljudmi. Zavedati se moramo, da so mediji odlično orodje manipulacije množic na podlagi čustvenih reakcij posameznika. Zato je zelo pomembno, da vsak izmed nas prevzame popolno odgovornost za svoje čustvene reakcije na vseh ravneh in da se vsak zgledno postavi proti kakršnemukoli sovraštvu in podpiranju nasilja, ki vedno temelji na čustvih, s čimer se posledično zlorablja življenje. Lastne čustvene reakcije odpravimo s samo-iskrenim in samo-odgovornim samo-odpuščanjem, ki ga zase napišemo, izrečemo in živimo.

Primer: "Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil, da me je strah terorističnih napadov in da na tak dogodek ali novico reagiram s strahom in jezo proti domnevnim teroristom, namesto da bi se zavedal, da s tem povzročam in dopuščam zlorabo tako, da pustim, da me vodijo čustva. Namesto tega se obvezujem, da ne bom čustveno reagiral s strahom in jezo, ampak se bom usmeril v zavednem dihanju tako, da ne bom sprejemal sovraštva in nasilja in da ne bom drugih obravnaval tako, kot ne bi želel biti obravnavan sam na njihovem mestu."

Ni komentarjev:

Objavite komentar