9.18.2014

Dan 172 - Misli ob pogledu na mimoidoče ženske

Danes bom pisal na temo misli energij, ki jih opažam pri sebi, kadar sem zunaj in hodim med ljudmi ter jih opazujem, še posebej v povezavi z ženskami, ker sem kot moški ponotranjil veliko umskih vzorcev do nasprotnega spola, povezanih s seksom. To pogosto opazim takrat, ko mi pogled uhaja za ženskami in ko si želim, da bi za njimi gledal.

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil želeti si s pogledom najti/opaziti/videti žensko s postavo, ki jo definiram kot privlačno, zato da bi imel priložnost občutiti poželenje ter vzburjenost in v končni fazi čim boljši orgazem, če bi mi kdaj uspelo s takšno žensko tudi seksati. Ko opazim in se zavem, da si želim s pogledom najti žensko s privlačno postavo - se ustavim in diham. Zavedam se, da se s tem podrejam želji po energetski vzburjenosti in orgazmu, s čimer napajam vse svoje umske konstrukte in zato s tem ne stojim za odločitvijo, da se ne bom več podrejal želji po energetski vzburjenosti in želji po orgazmu. Obvezujem se, da ne bom ve s pogledom iskal žensk s privlačno postavi in/ali za njimi pogledoval. Namesto tega bom dihal v zavedanju, da stojim za odločitvijo, da se ne bom več podrejal seksualnim energijam in želji po vzburjenost/orgazmu, ker s tem zatiram samega sebe kot živo bitje.

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil želeti, da bi mi ženske s postavo, ki jo dojemam kot privlačno, vračale pogled, se mi nasmihale in/ali pokazale zanimanje zame, se želele z mano pogovarjati in se družiti z mano ter v končni fazi seksati z mano, zato da bi se počutil vzburjeno, vznemirjeno in večvredno. Ko opazim in se zavem, da si želim, da bi mi ženske, ki jih dojemam kot privlačne, vračale pogled, se mi nasmihale in/ali pokazale zanimanje zame in se želele z mano pogovarjati in v končni fazi z mano seksati - se ustavim in diham. Spoznal sem in zavedam se, da se s tem podrejam seksualnim energijam, s katerimi se slepim in zlorabljam samega sebe kot živo bitje, ker dajem energetskim občutkom večjo pomembnost od mene samega. Zato se obvezujem, da bom vsako željo po tem, da bi se mi ženske, ki jih dojemam kot privlačne, nasmihale in/ali kazale zanimanje zame, se želele z mano pogovarjati in se družiti z mano ter v končni fazi seksati z mano, takoj ustavil z zavednim dihanjem in zavedanjem, da se zlorabljam in ponižujem na nivo sužnja lastnih energetskih poželenj, kadar to dopuščam.

Opustim si, da si nisem dovolil in sprejel ustaviti in odstraniti vseh želja po energetski seksualni vzburjenosti, privlačnosti, vznemirjenosti in orgazmu, zato ker me je strah, da mi bo potem seks postal nezanimiv, brez pomena, nepotreben in nezabaven. Ko opazim in se zavem, da oklevam pri tem, da bi popolnoma ustavil vsako željo po energetski seksualni vzburjenosti, privlačnosti, vznemirjenosti in orgazmu, ker me je strah, da bi potem seks bil nezanimiv, dolgočasen, nepotreben, nezabaven - se ustavim in diham. Spoznal sem, da na tak način iščem izgovor za to, da bi se še naprej lahko podrejal seksualnim pozitivnim čustvom, namesto da bi prevzel odgovornost za to, da se naučim uživati v fizičnem izražanju brez kakršnegakoli podrejanja energetskim čustvom poželenja, vzburjenja, privlačnosti, vznemirjenja in energetskega orgazma. Obvezujem se, da si ne bom več ustvarjal strahu pred tem, da bi seks postal dolgočasen brez seksualnih energij in se usmeril v zavednem dihanju v to, da se naučim uživati v fizičnem seksualnem izražanju, brez kakršnegakoli podrejanja seksualnim energijam.

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil verjeti, da je seks, pri katerem se podrejam seksualnim energijam in željam po energetskem orgazmu, boljši od fizičnega seksa, kjer se izražam fizično, brez kakršnegakoli podrejanja seksualnim energijam, brez da bi si sploh dal priložnost ugotoviti, kakšen dejansko je seks, pri katerem se ne podrejam seksualnim energijam in poželenjem po energetskem orgazmu. Ko pazim in se zavem, da avtomatsko verjamem, da je energetski seks boljši od ne-energetskega - se ustavim in diham. Spoznal sem in zavedam se, da se s tem zgolj izgovarjam, zato da bi se še naprej lahko podrejal seksualnim energijam, ker nočem prevzeti odgovornosti za to, da bi se samo-direktivno naučil seksualno fizično izražati, brez kakršnegakoli podrejanja seksualnim energijam. Zato se obvezujem, da ne bom več energetskega seksa avtomatsko označeval za boljšega od fizičnega in iskal za to izgovore ter se izmikal samo-odgovornosti. Namesto tega bom zavedno dihal in se usmeril tako, da si ne bom ustvarjal seksualnih poželenj, ampak se bom pri seksu osredotočal na fizičen dotik in izraz, brez uporabe domišljije.

Ni komentarjev:

Objavite komentar