9.15.2014

Dan 170 - Sanjska podpora

Danes sem imel sanje, v katerih se mi je razkril umski vzorec, kjer postanem nervozen in jezen, kadar nekdo želi, da nekaj storim in si potem premisli oz., kadar ne razumem najbolje, kaj nekdo od mene želi.

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil postati nervozen in jezen, kadar nekdo želi, da nekaj zanj storim takrat, ko sem zaposlen z nečim, še posebej, če ga ne razumem najboljše ali pa če si vmes premisli. Ko opazim, da postajam nervozen in jezen, kadar nekdo želi, da nekaj zanj storim med tem, ko sem zaposlen - se ustavim in diham. Zavedam se, da je takšna čustvena reakcija nepotrebna, zato se obvezujem, da ne bom več reagiral z jezo in nervozo, kadar kdo nekaj želi od mene. Namesto tega bom dihal in se dogovoril za ustrezno praktično rešitev.

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil soditi ljudi kot nevljudne in jih kriviti za mojo čustveno reakcijo jeze, kadar me zmotijo, ko sem z nečim zaposlen. Ko opazim in se zavem, da sodim ljudi kot nevljudne in krive za mojo čustveno reakcijo jeze, kadar me zmotijo, ko sem zaposlen - se ustavim in diham. Zavedam se, da je moj čustvena reakcija povsem nepotrebna, zato se obvezujem, da ne bom več sodil ljudi kot nevljudne/nesramne/vsiljive/moteče, kadar bodo želeli govoriti z mano oz. kadar bodo želeli, da nekaj storim zanje, med tem ko bom zaposlen. Namesto tega bom dihal in se dogovoril za praktično rešitev.

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil jeziti se, kadar nekoga ne razumem/ne slišim najbolje in ga kriviti za svojo jezo, ker ga ne razumem/slišim. Ko opazim, da se jezim, ker nekoga ne razumem/ne slišim - se ustavim in diham. Zavedam se, da ni ta, ki ga ne razumem/slišim, kriv za mojo čustveno reakcijo jeze. Zato se obvezujem, da se ne bom več jezil (na sogovorca), kadar ga ne bom dobro razumel/slišal. Namesto tega bom dihal in ga vprašal še enkrat in primerno izboljšal pogoje pogovora.

Drugi del sanj mi je pokazal vzorec, kjer se zaradi svoje neodločnost/pomanjkanja samozaupanja v svoje izkušnje podrejam idejam koga drugega, čeprav vem, da ideja ne bo uspela in imam celo boljši predlog.

Odpustim si, da si nisem dovolil imeti samo-zaupanja v lastne izkušnje, kadar opazim, da ideja/težnja nekoga ni najboljša/najbolj primerna. Ko opazim in se zavem, da omahujem, da nisem odločen in da ne zaupam lastnim izkušnjam - se ustavim in diham. Spoznal sem, da nimam nobenega razloga za to, da ne bi zaupal lastnim izkušnjam in jih tudi jasno predstavil drugim, kadar vidim/dojemam, da njihove ideje niso najboljše/najbolj primerne in da imam sam boljši predlog, in bil hkrati odprt za predloge in dodatna pojasnila drugih, ki jih do takrat sam morda nisem upošteval. Obvezujem se, da bom zaupal svojim praktičnim izkušnjam in da jih bom odločno predstavljal drugim, kadar bom s tem lahko pomagal in da se ne bom več podrejal idejam drugim, kadar vidim, da niso najboljše/najbolj primerne v smislu praktičnih rešitev. Prav tako se obvezujem, da v takšnih primerih ne bom reagiral z jezo ali posmehom in druge sodil/obsojal, če bodo vseeno vztrajali in želeli izvesti nekaj, kar po mojih izkušnjah ni najboljše. Namesto tega bom dihal in jim predstavil nezaželene posledice, ki sem jih doživel sam pri tem, ko sem počel kaj podobnega in tako razložil, zakaj bi bil kak drug način bolj primeren.

Ni komentarjev:

Objavite komentar