6.22.2011

2011 - Jaz in moje punce - zguba časa!

V osnovni in kasneje srednji šoli me je doletelo obdobje, ki mu ljudje rečemo puberteta. Samoiskren človek dojame, da se takrat v telesu začnejo izvajat procesi, ki so več kot očitno predprogramirani, pri čemer se sproščajo razne kemikalije, ki v nič hudega slutečem človeškem bitju skušajo vzbuditi željo po seksu in ustvarjati raznorazne energetsko- čustvene/emocionalne nestabilnosti. Zakaj nestabilnosti? Zato, ker so ljudje pod močnim vplivom čustev s slednjimi popolnoma obsedeni, celo tako, da ubijajo. Če so torej čustva tista, ki človeka delajo dobrega in človeškega, kot nekateri ponosno izjavljajo, potem jih pozivam k resnem ponovnemu razmisleku, ker s tem zatrjujejo, da je čustveno zblaznel človek najbolj človeški. UPS! Pa je šel zdrav razum skozi okno...Vse v mejah normale, pravite? Ne, tudi v namišljenih in stvarno nedoločljivih 'mejah normale' to ni najboljše za nas, kaj šele za Vse Nas. Če takoj želite razlago zakaj, nadaljujte z branjem 'BISTVENEGA ODSTAVKA'.

Samo-iskren človek nikoli ne bi trdil, da so čustva tista dobra stvar, ki nas delajo človeške in jih moramo zato brezpogojno in nepreklicno poveličevati in gojiti. In sicer zato, ker si ne dela utvar in se ne slepi. Razlaga sledi spodaj. Kot sem že pisal: V družbi samo-iskrenih ljudi lahko neiskren človek slepi le samega sebe. Lahko sicer poskuša še koga, a bo zgolj izpadel kot slaba šala.

Naprej; govoril sem o puberteti. Torej, ker sem v tistih časih bil še zelo neiskren do samega sebe, sem si ustvaril utvaro in prepričanje, da so čustva ljubezni in želje po seksu nekaj samoumevnega in prečudovitega. Zato sem jih želel na vsak način občutiti praktično v akciji. Hrepenel sem po raznih dekletih in si jih predstavljal ob/na/pred/pod (in kar je še ostalih primernih predlogov) mano, v mojem naročju, vedno z menoj in samo zame. Zgolj in samo zato, ker sem ob razmišljanju o teh blodnjah in njih uresničevanju ubčutil nadmočna energetska občutja zadovoljstva, potešenosti in ljubezni/ljubljenosti. Za uresničevanje tega sem namenil veliko časa, kar je bila popolna zguba. Zakaj zguba časa?

Zaradi takšnih in podobnih umotvorov, ki se jim v angleščini zelo preprosto in 'to the point' reče mind-fucks ali jebenum, sem potem celo srednjo šolo in še malo dlje skušal iskati 'ful hude bejbe', ki bi bile pripravljene z mano poustvarjati in podpirati moj prečudoviti jebenum. Podrobosti tu niso bistvene, saj jih lahko vsak preveri na lastnih zgledih, ali pa kolegovih...
Seveda tega ne delam več, odkar sem samo-iskren in ne odobravam več nikakršnih zlorab življenja.

Sledi BISTVENI ODSTAVEK:
Bistvo bistva v bistvu je. In sicer: Ljudje sprejemamo in dopuščamo samemu sebi od pubertete naprej, da nas takšni predprogramirani, energetsko- čustveni/emocionalni dražljaji popolnoma obsedejo. Do te mere, da začnemo popolnoma verjeti, da smo to mi sami, da je to prav, da nas to dela človeške, da je to naše bistvo in še kaj. Samo-iskren človek kot sem jaz, tukaj z izredno silovitostjo ugotovi problem, ki nam ga bom vsem predočil kar se da očitno:
Ljudje ob zgoraj povedanem, v kritičnem pomanjkanju samo-iskrenosti, postanemo popolni organski roboti, egoistični, samovšečni, stremeč le k našim egocentričnim ciljem, ki so: doseči najboljšo izkušnjo energetske ljubezensko-seksualne potešitve, ki pa je popolnoma neresnična, ker smo si jo dovolili in dopustili zbloditi v naših umih in mislih in ji dopustili, da nas vodi in usmerja kot robote. To ni neumno ampak zelo JAumno in kar kriči po nujnosti vpeljave ekstremne samo-iskrenosti vsakega človeka, ki takšne jebenume še vedno izživlja in na svojo srečo premore toliko samospoštovanja, da mu ne popolnoma 'dol visi' za stanje sveta (saj res, kakšno je že?!), ki smo ga mimo grede, 'usput' ustvarili, ker smo PAČ bili preveč zaposleni z našimi oh in sploh puncami in fanti, seksom, ljubeznijo, in kar je še ostalih energetsko pogojenih občutkov, ki dajejo človeku 'fiks' dozo veselja, tako kot ganja ali pa kakšna druga trda droga, da tekočih sploh ne omenjam. Kaj pa nas briga, če za dosego naštetih ciljev potrebujemo veliko denarja, pri čemer se popolnoma podredimo sistemu, ki najprej zlorabi nas same zatem pa še mi vse ostalo šestkrat bolj, da ne bomo slučajno komu kaj dolžni. Kaj pa nas briga, če gre cel svet v maloro od onesnaženja in destrukcije, važno da smo mi dobili svoj fiks veselja. A nismo fajn ljudje? Da bi mi bili neiskreni do samega sebe? Ah to pa že ni res...

"Dokler je meni fajn, se mi jebe za cel svet!" - je rekel Fufi, udaril kelnarco v rit in si udprl flašo pira, ki jo je kupil s težko prigaranim denarjem, ki ga je izcuzal iz sočloveka in ga pri tem še fino nategnil (pardon, opetnajstil), ker pač lahko in ker sta ga ati pa mami naučila, da se je treba podredit sistemu in ga BOG NE DAJ poskušat popravit in izboljšat. Kakšen dasa je tale Fufi! Vsaka mu čast.

Glej ga zlomka, če človek postane samo-iskren, zna kar naenkrat hitro ločiti zrnje od plevela. Če pa pri tem uporabi še samo-odpuščanje, pri čemer samemu sebi enkrat za vselej odpusti takšne in vse ostale podobne umske bolezni in samoprevare in se loti učinkovitih praktičnih rešitev, Najboljših za Vse, in samo-iskrenega življenja, potem je na odlični poti, da se priduži ostalim v skupini Desteni, kjer z zgledom popravljamo sebe in svet, da bomo skupaj ustvarili Dostojmo Življenje za Vse. Pravi raj na Zemlji. Vse navedeno, kako in zakaj ter še mnogo več se učimo skozi Desteni'Jaz'Proces, ki je ustvarjen za to, da skozi njega vsi skupaj uresničimo naše želje po raju na Zemlji.

Smešni so mi ljudje, ki zatrjujejo, da ni mogoče delati tako, da je Najboljše za Vse. Le zakaj? Zato ker vem, da to je mogoče, saj to Destoniani učinkovito počnemo in smo drug drugemu za zgled. Pa se nam pridruži še ti, če si že dojel/-a, da si sposoben/-na stati na lastnih nogah, v samo-iskrenosti, za to kar je Najboljše za Vse, namesto da cele dneve stremiš k uresničevanju svojih jebenumov in samoprevar in se s tem postavljaš v izvor problemov. Nekateri ljudje vztrajajo v svoji drži kot izvor problemov, ker ne vedo kako stvari početi bolje ali pa ker verjamejo, da se ne morejo popraviti in izboljšati. Vse to je posledica zatiranje s strani sistema, kar se z malo samovolje da hitro in učinkovito popraviti. Sploh preko Desteni'Jaz'Procesa.

www.desteni.co.za
www.desteniiprocess.com
www.equalmoney.org

Če si dasa in ti je všeč zgoraj omenjeni Fufi, lahko prebereš še naslednji motivacijski ne-govor:

Verjeli ali ne, obstajajo tudi takšni ljudje, ki poskušajo ponosno stati kot izvor problemov in ta položaj braniti, ker imajo veliko denarja in ker je to pač njihova svobodna volja. Da ne bom še kakšno sočno napisal o tako-zvani svobodni volji ljudi (z veliko denarja), ki jo je bojda potrebno braniti in poveličevati, pri čemer prav to 'svobodno voljo' večina ljudi (z jaz sem jebač ideologijo) v vsej svoji neiskrenosti do samega sebe uporablja ravno za zlorabo vsega okrog sebe. A to moramo poveličevati, svobodno voljo človeka, da se lahko odloči zlorabljati vse okrog sebe? A smo kaj smešni? Ne. Tudi za takšne se najde rešitev, ki si jo bodo sami zakuhali. Lahko bi ji rekli: očitna manifestacija posledic lastnih samoprevar in škodoželjnosti. Dokler ne stopimo skupaj in začnemo delati tako, kot je Najboljše za Vse, bodo posledice vedno bolj očitne in neprijetne, za vse nas (ker smo vsi odgovorni), a še posebej za te zgoraj omenjene, mwahahaha!

1 komentar: