6.18.2012

Junij 2012 - Dan 22 - Spanje, partner / zveza

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil verjeti, da moram po 22h spat, kadar imam drug dan službo ali moram zgodaj vstati, ker bom drugače utrujen in preveč zaspan in bom težko vstal.
Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil verjeti, da moram spati več kot 6 ur, za to da bom spočit in naspan.
Odpustim si, da si nisem dovolil spoznati in razumeti, da je 4-6 ur počitka popolnoma dovolj za telo in da je karkoli več posledica moje odvisnosti od umskih energij, prepričanj, navad, vzorcev.
Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil verjeti, da  moram spati ponoči in da je spanje/počivanje najbolj učinkovito ponoči.

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil upati, da bom spet vzpostavil udobno zvezo z nekdanjim partnerjem in podoživel 'dobre' občutke.
Odpustim si, da si nisem dovolil spoznati in razumeti, da vsakršna moja energetska partnerska zveza ali želja po njej odraža mojo neiskrenost do samega sebe in mojo nepripravljenost do soočenja s samim sabo.
Odpustim si, da si nisem dovolil spoznati in razumeti, da si vse kar iščem v partnerju/zvezi lahko dam le sam, ker sem tudi zgolj jaz bil tisti, ki skozi svoje umske konstrukte verjamem, da sem od tega ločen.

Ni komentarjev:

Objavite komentar