6.26.2012

Junij 2012 - Dan 23 - Odvisnost/navezanost na partnerja

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil, da me je strah ostati brez partnerke.

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil počutiti se samega, namesto da bi spoznal in razumel, da sem sam le v svojih mislih, v fizičnem svetu pa nikoli.

Odpustim si, da si nisem dovolil sprejeti samega sebe in živeti sam s sabo.

Odpustim si, da si nisem dovolil spoznati in razumeti, da vedno živim sam s sabo, ker sem jaz edini, ki sem vedno tu sam s sabo.

Odpustim si, da si nisem dovolil uživati sam s sabo in biti v družbi sam s sabo.

Odpustim si, da si nisem dovolil dati pozornosti samemu sebi.

Odpustim si, da si nisem dovolil dati ljubezni, nežnosti in varnosti.

Odpustim si, da si nisem dovolil biti srečen in zadovoljen sam s sabo.

Odpustim si, da si nisem dovolil biti popoln in samemu sebi zadosten.

Odpustim si, da sem sprejel in dovolil iskati srečo, zadovoljstvo, zabavo v drugih ljudeh, namesto da bi spoznal in razumel, da si jo vedno (lahko) dam sam.




Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil želeti/hoteti/hrepeneti po tem, da bi imel takšne starše kot moja partnerka.

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil želeti/hoteti/hrepeneti po tem, da bi imel bogate in zaščitniške starše in družino, prijatelje, znance, ki bi me branili in varovali pred zlorabljajočim sistemom.

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil verjeti/želeti/hoteti braniti in se oklepati svojih zaščitniških družinskih, partnerskih, prijateljskih zvez, da bi si s tem zagotovil varnost v sistemu, namesto da bi spoznal in razumel, da ravno takšne zveze onemogočajo enakovrednost in dostojnost za vse, ker ohranjajo trenuten sistem in zlorabe življenja znotraj sistema skozi strah in tekmovalnost.

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil, da me je strah, da bi prizadel svojo partnerko s tem, da ne podpiram njenih neiskrenosti do same sebe.

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil verjeti/misliti, da sem jaz odgovoren za počutje moje partnerke.

Odpustim si, da sem sprejel in si dovolil bati se čustvenih reakcij moje partnerke.

1 komentar:

  1. please watch this video: http://www.youtube.com/watch?v=bMYNXGKDoII

    if you still have problems, contact me on skype(reginalddiepenhorst) or facebook.

    OdgovoriIzbriši